Wow wat bijzonder! Ik kan me voorstellen dat je het ook eng vindt. Er komt zoveel op je af!!! En het zal zeker aanpassen zijn in het begin met voeden. Maar als die eerste zwaardere tijd voorbij is lijkt het me zo gaaf! Ze zullen waarschijnlijk een hele bijzondere band krijgen, elkaar vermaken. Wat een gezelligheid zal er dan zijn!!! Ik moet hier mijn mannetje van 3 veel vermaken maar een vriendin van mij heeft een tweeling en je ziet dat zij elkaar meer bezig houden. Heel veel succes in je zwangerschap. Denk daarin goed om jezelf! Lekker je rust nemen als dat zwaar wordt. Ik geloof niet dat er iemand is die dat niet zal begrijpen!!!
Geweldig, gefeliciteerd! Al zal het ook wel even wennen zijn, maar goed je doet er nu eenmaal niks aan
Wat bijzonder. Een spontane drieling komt weinig voor. Ik wens je een heel goeie en vooral lange zwangerscahp. Ga alvast goed nadenken hoe je het allemaal wilt gaan organiseren want hulp heb je nodig! Heel veel geluk en van harte gefeliciteerd!
Wauw gefeliciteerd! Wat bijzonder zeg! Hoop echt dat je een voorspoedige zwangerschap en bevalling hebt en over een tijd drie hele lieve kindjes in jouw armen mag sluiten!!
Zoooo,wat bijzonder!!!Gefeliciteerd! Inderdaad heftig zeg,je zou je rot schrikken,haha. En dat ook nog spontaan!Deze kindjes wilden gewoon bij jullie zijn. Zoiets moet gewoon zo zijn denk ik dan altijd. Vind de echo prachtig trouwens! Zijn ze 1 of 2(of 3?)eiig?Of kunnen ze dat nu nog niet zien? Was gister bij babyboom een bevalling van een 1 eiige drieling te zien.Mocht je het niet gezien hebben,check uitzending gemist eens.....
Van harte gefeliciteerd! Wat lijkt me dat bijzonder. Een ander lid, Adi, heeft ook een drieling. Misschien kun je haar eens pb-en als je vragen hebt.
Wooooow wat bijzonder en mooi!!! Hopelijk heb je een hele goede zwangerschap. Kan me voorstellen dat je het even moet laten bezinken,je verwacht er normaal gesproken 1. 2 kan ook nog maar 3 is echt bijzonder! Geniet er van! En natuurlijk 3x gefeliciteerd!!!!