Woooooow dat is heftig! Laat dit maar even goed bezinken! Hele fijne zwangerschap gewenst en dat alles goed mag gaan met jullie 3 kleintjes. Gefeliciteerd!
Tjonge, dank iedereen voor de felicitaties! En dat het nog even moet bezinken heb ik vanmorgen wel gemerkt, zit na een kort nachtje flink te snotteren op de bank. Vind het prachtig, maar tegelijkertijd wel heel grote impact. We moeten nl als dit allemaal goed gaat verhuizen (appartement te klein en ook nog eens geen lift..) Nouja, dat soort zaken, maar ook natuurlijk de zorgen of alle drie de kindjes gezond door de zwangerschap geen komen enz.... Nou, genoeg om je druk over te maken, maar hoop er ook van te genieten! Oja, over de vraag 1, 2 of 3eiig: dat weten we nog niet precies. Misschien 3 of een 2eiige en een 1 eiige. De vk/echoscopiste was zelf volgens mij ook even een klein beetje van slag. Het was de eerste drieling die ze in haar 30 jaar werken te zien kreeg
Allereerst gefeliciteerd!!!! Wauw wat een bijzonder maar heftig nieuws! Ik kan me voorstellen dat je leven even op zijn kop staat. Wel heel bijzonder hoor. Hopelijk kun je het een beetje verwerken en er snel van genieten!
wat een prachtige echo, eerlijk waar hoor een plaatje. van harte gefeliciteerd ik hoop dat je ook drie dubbel mag en kan genieten
Wauw mooie echo foto volgens mij 1 eiig want er is maar 1 vruchtzak te zien waar ze alle 3 in zitten. Wauw mooi je ziet gewoon 3 navelstrengetjes hahaha
Dit was bij "kleine baby's, grote zorgen". Van harte gefelicieerd! Wat ontzettend mooi! En wat een prachtige echo! Ik denk dat het even heel erg wennen is, maar zo te horen gaat het wel goed komen! Heel veel geluk samen! p.s. Ik ben wel blij dat het er bij ons maar eentje is , als je er al drie hebt.... Van mij mogen ze gewoon stuk voor stuk komen nu
Super mooie echo! Echt heel bijzonder drie kindjes! Heel veel succes en geniet van alle bijzondere dingen tijdens deze oh zo bijzondere zwangerschap!
Wauw!! Ook ik stuiter mee met je familie. Zoooo bijzonder!! Ik wens jullie veel geluk met jullie 3 hummeltjes!
jeetje was je niet Flabbergasted? maar wel heel bijzonder! komt niet vaak voor!! heel erg gefeliciteerd! Leuk!!!
Proficiat!!! Lijkt me ook dat je even moet neer zitten om alles te bekijken, ondaks de vreugde die je ervaart! Volgens mij is het ook een eeneige drieling! Dubbel zo bijzonder