Wat mooi die echo! Van harte gefeliciteerd met deze uitzonderlijke zwangerschap. Veel geluk, sterkte en gezondheid gewenst voor jullie allemaal
Hoi hoi, hier een mama van een leuke drieling van 3,5 jaar. Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd. Ik stuur je via pb de link naar de fb pagina voor drielingouders, met bijna 100 drielinggezinnen en veel zwangeren.
Wow wat bijzonder, gefeliciteerd maal drie haha! En wat een fantastische echo, ik kan er naar blijven kijken
Van harte gefeliciteerd!! Ik was idd al in shock bij de tweeling... Al die praktische zorgen en twijfels zijn zo logisch maar je groeit er gelukkig in mee. Zou zeker gebruik maken van de drieling FB, als ik zo vrij mag zijn En wat een supermooie echo!! Denk dat het onmogelijk is om nu al te zeggen of ze 3-eiig, 2-eiig/1-eiig of 1-eiig zijn. Zie met mijn lekenoog wel tussenschotten en dat is heel gunstig! Fijne zwangerschap toegewenst en dat je ze maar zo lang mogelijk bij je mag dragen!
Zo! :O Ik kan me voorstellen dat jullie dit even moeten laten bezinken zeg... Zou zelf denk ik ook even niet weten of ik nou moest lachen of huilen. Wat een schok! Maar, ondanks dat het nog even moet wennen, van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Mijn tweeling was ook heel waarschijnlijk een drieling, maar kreeg een miskraam met 7 weken, t enige wat ze nog zagen bij de echo is een holte met wat stolsels. (Vandaar waarschijnlijk). Heel bijzonder, het is 3 eiig zag ik?