Ik heb hem nog niet voorgelegd aan manlief, maar ik ben om. Zó leuk. Haha, we zijn nog niet eens zwanger , maar we werken eraan ..en als het zover is, dan is het natuurlijk nog maar de vraag wat het wordt. Je kan maar beter goed voorbereid zijn
Net nog een paar zeer aparte gevonden: Vaya Zwanette (écht niet zelf bedacht ) Odilia Xena Prue Nouscha Mercy Lorelei Justine Imogen Hazel Darla Cadence Bijou Brandy Alyx .. tot zover
Nog even een poging! Flippa Indra Loë Coco Merit Bloem Avalon Pieke Pieka Piene Pienk Belle Rosi Leana Xena Wiep Pum Mélie Piper Paulie Didi Pépi / Pépa Pinou (doet me meteen aan Pino van Sesamstraat denken, maar oké, hij bestaat en hij komt niet veel voor..) Julo Lili Robbie Faya Elies Marel Florence Merline Elles Zita Flore Maluna Gaia Maëlle Nanou Romény Maika Phillis / Phyllis Nyla Indy Rowy Dakota Rae Gigi Novi Feia Fawn Philou Freddie Yaëlle Wolfje Ronja Quirine Nyka Julot Lotus Skipp Tipp Otis / Otus Bowie Olle Felix Finch Chiem Fender Ferris Thorsten Kyran Corné Ennio Lennon Bond Dexter Zev Onno Duncan Cilian Elijah Rink Lucky Elgin Loek Twink Apollo Roef Iskander Floyd Kyte Pippin Yossip Boet Peer Jilles Joor Zeth Fynnian Finnan Mickey Kan voor jongen en meisje: Pom, Lou, Puk/Puck, River, Regen, Phoenix, Denne, Rebbel / Rebel Zo. Misschien zit er nu wel wat tussen!
Als Loe-ve, met een 'zachte v'. (Eigenlijk als zoals je Louvre, dat museum in Parijs, uitspreekt maar dan zonder 'r' ) Louve is een zeldzame Franse naam. De naam is in 2008 volgens de SVB aan 2 kinderen gegeven. In de lijst van 2010 staat 'ie niet. De oorsprong en betekenis zijn verder niet bekend. Maar moet dat dan? Van mij hoeft dat niet zo nodig hoor..
Ik neem aan dat je het dan zo moet schrijven: Phlox ??? Mijn zoon heet A.imar (zonder puntje ), ook een unieke naam maar toch goed uit te spreken en te schrijven!
Mijn dochter heet Aislynn (spreek uit ees lin), die stond er nog niet tussen. Mijn eigen voornaam overigens ook niet: Marguerita
Ik heb dit ook kunnen vinden....maar ik weet niet wat ik van deze betekenis vind "The baby girl name Louve is pronounced L-UWV- . Louve's origin is English. Louve is of the meaning 'female wolf'."
Ik vind het ook wel een leuke naam, maar vat je 'female wolf' positief of negatief op? OT: Jongensnamen: ik vind Rhys wel leuk bij de naam van je zoon passen. Ik weet niet of 'ie al genoemd is, maar je spreekt het uit als Reece (op z'n Engels dus). En verder misschien Silas? Meisjesnamen: Ruth? Ik heb even niet zo veel inspiratie . Ik kwam laatst de naam Flora tegen en vind hem erg leuk, maar hij past niet zo goed bij de naam van je zoontje.