Wow! In vind Louve echt een prachtige naam! Die ga in absoluut onthouden!! Staat nog mooi ook bij de naam ban onze as zoon. Louve en Lemmy ( ook Lemmy komt heel weinig voor in had er in ieder geval nog nooit van gehoord)
Ik ben ook helemaal weg van dit 'genre', erg leuk topic ook voor mij dus! Dit is mijn lijst M; Liv Elif Nim Djem Gioia Reza Noor Diëm Noi Aloë Arwen Celeste Dae Deirdre Diaz Lenthe Oona Kess Eden Phileine J; Kjell Viggo Finn Lyon Kaja Kess Diëm Diaz Liëv Boaz Elijah Ezra Noam Samuël Eden
Ga door Ga door hihih ik lees lekker mee... Wij zijn eigenlijk al uit de naam voor onze dochter maar ik vind hem bij nader inzien toch teveel lijken op n top 10 naam dus ben lekker verder aan het shoppen en lees dit graag mee!! Louve ook helemaal geweldig!
Wat staan er leuke namen tussen zeg! Wij hebben oa op ons lijstje staan: Lois Mila Zara Dex Levi Reno
Mijn dochter heet Mila, ik weet niet of het zo ongewoon is, maar ik krijg nog een meisje, dus ik ga ook al namen verzinnen. wij dachten aan: Jane, Ariana, Myra en Evanna, maar we zijn er nog niet uit...
mila is een leuke naam, komt hier in midden nederland wel geregeld voor. Maar het blijft een leuke naam.
Sorry ff off topic maar wat een geweldige namen hebben jouw dochters Bibiche!!! Ik heb in mijn hoofd voor een meisje de naam Eleonora Isabella, roepnaam Eloise! Grappig he??
Dit is ook echt helemaal mijn type naam. Hier komen mijn lijstjes..... Jongen: Lennon Niven Lester Kick Lias Sweder Krijn Ole Joppe Loic Wester Stach Stas Nimm Fedor Faber Kait Rover Reno Novan Scate Lode Mels Lev Espen Borre Zeger Zias Dias Zion Lennert Dax Tuur Ceder Ferris Kalle Fender Balder Odin Lenn Otis Boet Lennox Ferron/Ferren
Oeps worden toch wel lange lijstjes... Meisje: Malte Lenn Flynn Rive Lotis Mint Julot Skout Vieve Zonne Kess Lou Dieze/Dice/Dize Ruby Nim Ilvy Jula mss heb je er iets aan. Succes....