Ik heb de zoekfuntie gebruikt, maar kon niet gauw een dergelijk topic vinden. Bij wie klopte de uitslag van de pendel? Ik weet dat het niet altijd hoeft te kloppen, ik bedoel, niets is zo ontastbaar als het 'onzichtbare' ed Maar ben toch wel benieuwd bij wie de pendel de waarheid sprak. groetjes, vliegje
De pendel van mij zou zijn: november zwanger van een jongen. Ik weet dus nog niet of het gaat kloppen, ik hoop het natuurlijk wel whahahahaha
hallo hhhhuuuuuh misschien een gek vragen maar wart is een pendel en waar kan ik die vinden ik ben nieuw hier dus moet alles nog vinden
ik weet het ook nog niet. Voor mij komt er bij 5 verschillende mensen die voor mij gependeld hebben uit dat ik in november zwanger zal zijn. Ik ben benieuwd dus
ik zou in juli zwanger raken van een tweeling volgens de pendel en ik ben in maart zwanger geraakt van een jongetje ( op 1 april posi getest 4 dagen voor nod) pendels zijn niet betrouwbaar, leuk om te laten doen maar geloof er niet in dat het ook echt klopt.
Het beleid van zw.pagina, is dat alle pendeltopics gesloten worden. Het antwoord op je vraag, is dat het de ene keer wel uitkomt en de andere keer niet. Deze doe ik dan ook dicht!