Hoi dames Ik weet het is nog veel te vroeg voor ons kereltje om nu te wereld te komen, maar ik ben het zo beu langzaam. Ik heb al enkele weken rust advies, na opname, elke dag harde buiken en sinds deze week ook vochtverlies. Nu moet ik al twee keer per week naar het ziekenhuis op controle, maar ik zit er helemaal doorheen. Thanks dat ik het even kwijt kon.
Kan me voorstellen dat als je zwangerschap bijna op z'n einde loopt en je steeds meer ongemakken krijgt je het beu wordt, maar dat vergeet je straks allemaal als je je kindje hebt! Succes
He bah wat vervelend zeg, snap dat je het zat bent. Maar hoop toch voor de kleine dat hij nog een week of vier blijf zitten! Is echt beter al wilde ik dat op het laatst ook niet meer horen.
Hè jeetje meid... wat vervelend. Wil je gewoon even sterkte wensen plus een knuffel geven. Even doorzetten nog en probeer afleiding te vinden! Succes en straks heb je zoiets moois!
Sterkte! Ik ben nu 38 weken, maar sinds september (week of 25) voel ik me al precies zoals jij. en inleiden ho maar! Ze zeggen dan dat de kleine het nog goed heeft. Naar de moeder luisteren ze niet. die moet maar aanmodderen. Ze willen me gewoon tot 42 laten doorlopen! Hopelijk tref jij een gyn die meer met je meeleeft....... Heel veel sterkte, het einde komt altijd in zicht
heel veel sterkte. ik snap het wel hoor. natuurlijk weet je zelf ook diep van binnen wel dat het kleintje beter nog eventjes binnen kan blijven. maar soms hebben we het gewoon eventjes helemaal gehad. gelukkig kun je dat hier gewoon hardop zeggen en steun krijgen. nog even volhouden meid. kweet het makkelijk gezegd. misschien helpt het als je denkt dat je niet de enige bent. praat het hier maar lekker even van je af. dikke knuffel.
Hey meis, Ik heb precies hetzelfde.. Ik ben het ook echt helemaal zat! IK werk nu ook niet meer en verveel me dood thuis.. maar ja we moeten echt nog even doorzetten jammer genoeg.. Het komt wanneer het komt! Dikke knuffel
Hier nog iemand waarvan de beeb wel mag komen! Begin het nu ook zat te worden en heb nu ook al verlof. En heb echt zoiets wat ga ik doen. Babykamer is zo goed als af enne winkelen elke dag wordt ook een dure hobby!
Nou, ik ben het wachten nu ook echt wel zat hoor! Ten eerste omdat we erg nieuwsgierig zijn naar onze kleine. Ten tweede omdat m'n buik in de weg zit met alle ongemakken die daar bij horen. En last but not least: IK WORD AF EN TOE KNETTER van sommige mensen, die dan gaan vragen : Goh, ben je nog niet bevallen Ik bedoel zijn ze blind ofzo Nou ja, het zal nu wel niet meer heeel lang duren. Groetjes Saskia
Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent. Maar wees blij dat hij/zij nog een paar weken blijft zitten. Als je kindje nu geboren zou worden, zou dat veel te vroeg zijn, bovendien is nog niet alles ontwikkeld etc. Misschien moet je daar eerst aan denken. Ik had ook rust voorgeschreven gekregen, heb ook de hele dag door harde buiken, ik moet ook om de 2 weken naar het zk voor controle, als het goed is binnenkort om de week, maar geloof me meis het is allemaal voor een goed doel. Nog heel even en je kan genieten van je kleine.
Ik ben nog lang niet zo ver als jij, maar ik voel me net zo. Ik ben het nu ook al zat :S. Weinig slaap en tegelijkertijd verwachten mensen dat je nog wel kan werken/studeren. Pff ben echt doodop.
nou heb mijn studie even op laag pitje gezet en heb uitstel gevraagd voor mijn assesment examen, dat geeft in ieder geval wat rust.