Heee meiden! Over een kleine 3 weekjes gaan wij het nieuws wereldkundig maken: WIJ WORDEN PAPA EN MAMA, of: wij zijn zwanger! Nu kun je het natuurlijk op heel erg veel manieren vertellen. Daarom graag tips of ideeen hoe het leuk is om te vertellen aan: - Ouders die opa en oma worden - Opa en oma die overgrootopa en oma worden. - Broer en zus die oom en tante worden. - Het bericht op Facebook. Alvast bedankt!
Wij hadden een etentje met de familie. We hadden op een schaal met porseleinstift geschreven Cindy+Bo+Sam=4 wij zouden de toetjes maken. Dus vol spanning wie het als eerste zou lezen haha erg leuk. Voor onze dochter ook zo gedaan met "ik word grote zus" 😉
Wat leuk! Wij zullen er helaas iets minder tijd voor hebben. Zal even daar glaasje drinken zijn, en door naar de volgende.
Wil je het over 3 weken ook op FB gooien? Zou daar zelf even mee wachten. Niet leuk, maar het kan nog alle kanten op, natuurlijk... Wij hebben het onze ouders gewoon thuis verteld met een cadeautje, het invulboek "mijn kleinkind". Onze beide moeders hebben tijdens de zwangerschappen een dagboek bijgehouden, dus leek ons leuk om die traditie voort te zetten met een dagboek bij de zwangerschap van hun kleinkind. Zelf heb ik een klein broertje en zusje (onder de 10) die hebben we een teddybeer gegeven met daarbij een briefje "Willen jullie op mijn beer passen tot ik geboren ben? Liefs, baby". Erg leuk, want ze snapten totaal niet over welke baby het ging, haha. Mijn man's zus (is 20+) hebben we het gewoon verteld, niets bijzonders. Mijn oma hebben we het ook gewoon verteld.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had de grootste plannen om mijn zwangerschap destijds bekend te maken.. Van alles uit gedacht en hoe had ik het uiteindelijk gedaan? Gewoon gezegd, geen poespas dr omheen..
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij hebben het de aanstaande opa's en oma's verteld met een sollicitatie brief (geschreven vanuit t kleinkind) toen het op de echo een tweeling bleek, hebben er er nog een brief bij gegeven �� Oom's en tante's hebben we het gewoon verteld! Overgrootoma's kregen een lijstje met de tekst "je kunt ons nog niet horen, je kan ons nog niet zien, in november worden wij geboren, mogen we dan in dit lijstje misschien?" Afgelopen oktober hadden we onze jongens een t-shirt aangedaan met " ik ben stoer, ik word grote broer" helaas ging dat mis, dus hoop dat ik ze binnenkort weer dat shirt aan kan trekken!
"Wil je het over 3 weken ook op FB gooien? Zou daar zelf even mee wachten. Niet leuk, maar het kan nog alle kanten op, natuurlijk.." Hoi Sado, ja dat zijn we wel van plan. Het kan altijd misgaan, daar gaan we niet van uit!
Sjors84, een sollicitatiebrief, wat een leuk idee!! Hoe had je die brief opgebouwd? Zou je daar meer over willen zeggen? Wat vervelend dat het was....😱😭
Babyluvv, haha. Dat is ook een optie, echter lijkt me het wel heel leuk om er meer aandacht aan te besteden!
Hahaa dat was mijn bedoeling ook. Ik had de wildste plannen om het te gaan vertellen. Maar eenmaal toen het zover was, kwam nergens wat van. Ik wou ook niks meer van al die wilde plannen in werking zetten. Dus dat werd hem niet!