Hoi, ik ben opweg naar 16w, maar ben nog geen grammetje aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 20kg aangekomen is dit normaal?
Ik ben bij allebei de zwangerschappen zelfs 5 kilo afgevallen de eerste helft. Daarna weer 12 kg erbij. Dus in totaal +7.. Is niet raar. Zeker niet als je nog wat kilootjes over hebt..
Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en weer kom ik 'geen gram' aan. Net bij de vk geweest en hun zeggen dat zolang de baby goed groeit er niks aan de hand is. Maakte me wel een beetje zorgen omdat je vaak bij een tweede zwangerschap een veel grotere buik hebt en ik heb weer een klein buikje. Oja ik ben in 22 weken tijd 3 kilo aangekomen ps. van 57 naar 60 kilo ben ong. 1.62 dus het is niet dat ik veel reserves heb ofzo.
ik had laatst bij mijn eerste zwangerschap mijn overzicht (Gewicht per week) opgezocht hoeveel ik was aangekomen. Ik zat toen bij 18 wkn pas bij +3, uiteindelijk +17.... komt wel goed dus denk ik. van genieten vooral oja, was bij start 1.71 en 58 kg, vergelijkbaar met jou dus
Hier eerst 15 kilo afgevallen door het ziek zijn de eerste 17 weken. Nu voorzichtig aan weer wat op aan het krabbelen en de eerste kilo is er al weer bij, ten opzichte van de afgevallen kilo's dan he hahaha ook hier, babytje groeit prima, dus geen zorgen volgens vk.
Bij een normaal eetpatroon, komen veel vrouwen de eerste maanden niet of nauwelijks aan. Na 16 weken wel
Het kindje groeit goed en is lekker bewegelijk. Dus het zal wel goed zijn idd. kan het me niet herinneren hoe het bij mijn dochter ging.
Had voor zwangerschap ongeveer zelfde lengte/gewicht. Ik ging pas vanaf 28 weken aankomen en nu zit er 9 kilo bij
Oh wat klinkt dat fijn zeg, niet of weinig aankomen. Ik ben 2 kilo aangekomen door de hormonen, daarnaast nog 5 vanaf de zwangerschap. Ik weeg nu 66 kilo bij een lengte van 1.65m. Mensen vragen ook steeds of het er echt geen 2 zijn, zo groot is mijn buik. Ik begrijp dat niks aankomen best eng is, maar ik word er wel een beetje jaloers van. 😉
Ik heb van mezelf een mooi BMI van 21, dus maar net boven ondergewicht. Toch kwam ik pas aan vanaf week 20. Nu bij week 33 ben ik 8 kilo aangekomen. Het kan dus nog komen!
Hier de vorige zwangerschap tot 20 weken 2 kg aangekomen en er na nog 18. Ook nu pas 1 kg aangekomen. Komt vast nog...
Ik kwam beide keren tot week 20 amper aan. Volgens mij is dat ook heel normaal. Vanaf week 25 begint het echte aankomen (en groeien van je buik en lijf) pas. Dus geen zorgen, als de baby het goed doet, maken die kilo's echt niet uit
Ik heb een normaal BMI van 20. Ik ben tot week 20 misschien 1,5 kg aangekomen maar nu bij week 30 gaat het hard en begint m'n buik toch echt te groeien en zit ik op +6 meestal kom je ook het meeste in het derde trimester aan dus het kan zeker nog gewoon komen!
Ik woog voor de zwangerchap 55/56kg bij een lengte van 171cm. Echter, qua voeding was ik heel streng voor mezelf en ik at totaal geen koolhydraten. In verband met de misselijkheid at ik in het begin van de zwangerschap alles wat ik kon verdragen.. Ik zit nu zo rond de 59/60kg bij 14.2 weken. Dus in principe +4kg al.. Maar dat heeft er dus ook mee te maken dat ik geen reserves had, vermoed ik.
Ik ben eerst 3 kilo afgevallen en tot nu toe 4 kilo aangekomen. Dus eigenlijk +1. Ik heb in het begin slecht gegeten door de misselijkheid. Maar het kan zo veranderen.
Ik kwam ook pas na week 20 aan. Woog 56 kilo bij 1.70 en in totaal was er aan het eind ongeveer 8 kilo bij.
Bij de eerste 2 7 kilo aangekomen Bij de derde woog ik zelf 71 kilo ( 5 kilo overgewicht ) En aan het eind van de zwangerschap woog ik 70 kilo, Terwijl baby meisje 3,5 kilo woog, dus ik ben niets aangekomen, baby groeide wel goed want die 3,5 kilo is ook nog eens bij 37 weken geboorte ! Ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was komt echt wel goed, en anders even overleggen met je verloskundige