Hoi, de vraag zegt het zelf al... Ik heb de baby voor het eerste gevoeld toen ik 18 weken zwanger was, dit waren de gekende luchtbelletjes... Sindsdien voel ik het wel bijna iedere dag, de ene dag al meer dan de andere... Maar ik vraag me af wanneer voel je de baby echt duidelijk met schopjes en kan je partner dit ook voelen? Is het normaal dat ik dit met 22 weken zwangerschap nog niet heb die schopjes? Het gaat om een 1ste kindje...
Hoi, Ik voelde hem met 16 weken. En mijn partner sinds deze week. dus 23-24 weken. De ene dag is hij drukker dan de andere dag, vanaf 28 weken moet je de baby meerdere keren per dag voelen
Butterfly, en wat voel je dan juist? nog steeds die plopjes, luchtbelletjes? of echtje schoppen? en wat voelt je partner? ben zo benieuwd!
Ik voel nu echt schopjes een heel apart bijzonder fijn gevoel en mijn partner die voelt hem dan duwen. Je ziet sinds een paar dagen ook echt mn buik bewegen als die kleine man schopt!
Met 15+5 ongeveer, VL met precies 16 weken, achterliggende placenta. Vanaf dat moment elke dag gevoeld, en altijd erg aanwezig haha
ik voel tot nu toe als of er een vlindertje in mijn buikje vast zit en ik dacht gisteren ochtend voor het eerst een schopje te voelen maar zeker weten doe ik het niet ( ben morgen 16 weken )
Met 15+5 voelde ik voor het eerst iets. Ik had toen een hele lange wandeling gemaakt toen ik met een schoolreis weg was. Na die wandeling ging ik zitten, en toen voelde ik voor het eerst 'onrust' in mijn onderbuik. Echt herkenbaar schoppen was het nog niet. Daarna is het een tijd lang weer rustig geweest. Vanaf 18 weken voelde ik het zelf regelmatig (afhankelijk van hoe de baby lag, placenta voor), en vanaf 22 wk kan ook mijn vriend het af en toe voelen. Sinds deze week (27) zijn de schopjes ineens een stuk krachtiger, en 'schrik' ik er soms van hoe hard het gaat, hihi!
Ik voelde ons kleintje met 17 weken heel licht. Sinds 21 weken wel dagelijks. Maar nog niet heel hard. Vorige week heeft mijn vriend hem eindelijk kunnen voelen. Dus met precies 26 weken. Mijn placenta ligt wel voor. Daarom moet ons mannetje veel meer kracht zetten. Voel hem vaak ook laag in mn buik.
Rond de 19 weken voelde ik de schopjes en de 3e baby rond de 22 weken (daar ligt placenta voor). Heb daarvoor wel een keer rond de 16 weken wat gevoeld, maar dat was maar 1 of 2 keer dus zeker weten of het een baby was weet ik niet.
ronde week 18 voelde ik wat gekriebel aan de zijkant (Placenta ligt voor) en vanaf week 20 wel wat meer geschop. Partner voelde het rond week 22
Ik voel de kleine nu sinds 4 dagen, maar indd meer plofjes! Mijn placenta ligt voor dus ze zeide vandaag bij de pret echo dat ik dit waarschijnlijk ook lang bleef voelen en niet zo zeer echte schepjes dus ben benieuwd!
Vanaf 16 weken lichtje kriebeltjes en plopjes.. Daarna werd het steeds duidelijker en sterker.. Precies op de dag van 18 weken zagen ml en ik beeb ook aan de buitenkant bewegen!!! Zoooo geweldig! Nu voel ik onze uk elke dag duidelijk bewegen en schoppen..!!
Ik voelde haar net voor het eerst echt schoppen, me vriend kon het ook voelen. Prachtig vond ie het haha
Ik voelde voor het eerst iets rond zeventien weken. Sindsdien elke dag, ene dag duidelijker dan de andere dag, maar al wel echt schopjes, schrik er soms van. Vooral 's avonds is hij erg actief. Mijn man kon het bij twintig weken voor t eerst voelen. Inmiddels zie je de schopjes en het gedraai van de kleine ook aan de buitenkant van mijn buik, echt geweldig!