Ze zag er niet uit als of ze me rekening wou kapen. Ze had niet eens tandjes meer en als ik 1,75 ben was zij 1,40 maar ik sluis me centjes wel even door na de spaar! je weet het maar nooit
Haha ik dacht ook meteen aan de bankrekening. Ik heb rare verhalen gehoord over mensen die zomaar aan je buik zitten, maar dit slaat echt alles. Terwijl je staat te pinnen! WTF?! Hier mogen familie en vrienden aan mijn buik zitten - ik voel me hartstikke trots als ze dat doen, maar als er ineens een vreemde aan gaat zitten dan kan die een tik op zijn/haar hand verwachten hoor! (Als ik het al niet doe dan zal ml het wel doen, hahaha ik vergeet nooit zijn gezicht toen ik vertelde dat wildvreemden zomaar bij zwangere vrouwen aan hun buik voelen!)
goh wat een brutale actie van die vrouw zeg! Bij bekende vind ik het al niet altijd even prettig, maar dit slaat echt alles. En dan sta je inderdaad zo perplex te kijken.... ik werk in het onderwijs en heel veel leerlingen hebben ook de neiging om aan mijn buik te willen voelen. Gelukkig vragen ze het van tevoren en dan kan ik gewoon aangeven of ik dat prettig vind of niet. En.. mensen willen niet alleen aan je buik zitten, ze hebben er ook ALTIJD een mening over! Daar heb ik deze zwangerschap erg 'last' van "oh je hebt echt een bescheiden buikje" , of "je draagt de baby wel erg breed he!" ook dat vind ik erg irritant..
Voor iedere individu die je buik aanraakt 2 euro vragen Maar ronduit brutaal dat ze het lef hebben zeg.. pff