Succes!! Hier werkt t systeem weer. Alles is prima, alleen bij de borstcrawl staat het icoontje van 'nog even oefenen' Haha, volgende week meteen bovenop dus! Hier oefenen ze die ook maar 5min per les dus..
Maar bij A hoeven ze maar een klein stukje borstcrawl en niet te duiken. Ook hangt het gat dieper en is hij verder weg. Maar ik ben benieuwd wij zijn net gestart voor B. Ze zal dus sowieso pas na de vakantie afzwemmen. Daarna zijn we er helemaal vanaf. Ben het na jaren zwemles wel zat.
Ja daar heb je gelijk in bij A hoeven ze nog niet te duiken maar ja ze oefenen er wel al weken mee voor B en het gros kan het gewoon niet. Nou ik mag hopen dat mijn zoontje voor de vakantie erbij zit want ben er nu ook wel een beetje klaar mee en dan heb ik maar 1 kind dus kan me voorstellen hoe het voor jou geweest is al die jaren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij mag afzwemmen!!!!! Ik ben zo ongelofelijk trots! Joehoe!!!!!! En even mijn ventje laten zien met zijn laatste lintje in zijn hand. Nu is het zondag te druk om af te zwemmen, dus het wordt dinsdag. But who cares, hij mag afzwemmen!!!!
Wow super!! Gefeliciteerd. Een hele last van je schouders. Nu op naar B haha. Onze dochter is nu 2x geweest. Stuk pittiger maar ze heeft gedoken en dat vond ze super leuk.
Dank je!! Een hele last inderdaad .. Nu inderdaad door voor B, vanmiddag al. Er veranderd feitelijk niks, want de les waar hij nu zit is een gecombineerde les van A & B ( kindjes van de A groep hebben dan de meeste lintjes al gehaald en oefenen nog voor de laatste 2 om af te mogen zwemmen. Het verschil is dus ook niet groot, ze oefen hetzelfde, alleen de groep voor B moet langer door zwemmen en leren duiken) Wat goed trouwens dat je dochter al heeft gedoken! Dat kan nog best lastig zijn! Ik ben heel benieuwd wat hij vanmiddag laat zien . Hoe dan ook, ik ben MEGA trots !!!
Leuk ! Ik heb gisteren de badmeester ook nog even aangesproken over dr borstcrawl. Hij zei dat t ws toevallig vorige week net even wat minder ging. Maar ze gingen vervolgens wel meteen beginnen met borstcrawl en extra vaak oefenen. Dochter kreeg heel veel aanwijzingen en mocht nog een keer opnieuw. Op zich wel heel goed! Na afloop vroeg ik hoe t was gegaan en toen zei hij dat t vandaag weer prima ging (?). Wel apart, ik zag nl geen verschil met vorige week en al die extra aanwijzingen..? Maar goed. In t systeem waren nu alle puntjes helemaal goed. Ik heb m voor de zekerheid ook nog even de situatie uitgelegd (met onze verhuizing, overstap naar andere zwemschool). Ik heb iig alles gedaan wat ik kon, haha!