Je hoort natuurlijk alleen maar de bekende zwangerschaps kwaaltjes misselijk moe enz. en niet de echte vervelende van niet slapen de striemen die je voelt schieten dat je ook 9 maanden misselijk kan wezen enz. Maar nu was ik effe groot onderhoud aan het plegen net want tje je moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien staat heel me vagina(effe netjes omschrijven) ook helemaal onder de vlekken en striemen. me bovenbenen enz. ik schrok me helemaal rot en zei ook gelijk tegen vriend lief van nou dat je daar nog geil op kan worden Nu vraag ik me af is dat bij jullie nu ook zo erg : ik vind het wel zo verschikkelijk ranzig dat ik spijt heb dat ik alles eraf heb gehaald. En misschien nog een goor en intiem vraagje hebben jullie nu ook zo verschikkelijke last van pukkels daar beneden : : : Ik ben benieuwd naar de reacties. Veel liefs Fleur1
nee juist minder last van. voordat ik zwanger was had ik vaak last van ingegroeide haartjes e.d. nu niks meer beneden. pukkels in mijn gezicht daarentegen niet normaal meer, maargoed dat is een ander verhaal.....
Hoi, nou ik heb ze ook overal van mijn eerste zwangerschap. Heb ze op mijn hele buik tot op mijn rug, een soort gordel, dus ook daar beneden, op mijn bovenbenen, in mijn knie holtes, om mijn borsten en in mijn oksels. Je bent niet de enige ze werden wel minder bij mij maar duurde echt lang. En nu ik weer zwanger ben komen ze weer lekker tevoorschijn. Ik zie het maar als een uniek tijger pakkie ofzo, maak er wat leuks van
Nee gelukkig niet, helemaal niets. Ik had in het begin van de zwangerschap wel veel last van pukkels in mijn gezicht.
Ik had nergens last van geen striem te vinden en nu keek ik vanmorgen en ja hoor 3 tegelijk gekomen onder aan mn buik.....
ik ben ook echt verschrikkelijk aangekomen. Volgens mij heb ik daarom zoveel striemen. Voor mijn eerste zwangerschap woog ik maar 50 kilo.....en op het eind 78, dus aardig uitgedijd. Kon er niet eens tegenop smeren. Die kilo's waren er na de bevalling ook zo weer af hoor, maar volgens mij is dat de boosdoener geweest. En nu kom ik alweer aardig in de buurt van dat gewicht
Ik maak er iedere keer maar de grap van de ik een gratis wandelende tom tom ben haha. de mensen moeten er dan wel om lachen
He bah Fleur... dat is even een flinke domper! Kan me voorstellen dat je er flink van baalt! Ik weet zeker dat het bij die die kant ook uitgaat naarmate mijn zwangerschap vorderd, want ik heb ook 2 striemen ontdekt naast mijn navel ( ) die elke week groter worden Ja, nu zijn het er nog 2, maar over een paar weken zullen we verder zien Ook mijn onderbuik (inderdaad richting vagina) begint lichtelijk te striemen momenteel... Helaas valt er weinig aan te doen, en gelukkig zijn wij niet de enige vrouwen die onder de striemen zitten door de zwangerschap! Ergens vindt ik het een schrale troost, en schaam ik me er daardoor ook niet voor, maar pretty is inderdaad anders
Ik heb nog helemaal niets en heb me ook al weken niet meer geschoren, haha, het is net een een oerwoud , errug mooi vind ik het niet, maar heb gewoon niet zoveel zin me in allerlei houdingen te wurmen om alles daar onder netjes te maken, volgens mij maakt zo'n dokter het nl niet zoveel uit. En heb mijn vriend ook nog niet horen klagen . Wel heel vervelend voor je joh, vind dat van die tom tom trouwens wel heel goed bedacht Liefs Petra
Ik heb ook striemen op mijn bovenbenen en heupen. Verder "van onderen" nog alles in de plooi geloof ik.
Nog geen streep te bekennen hier... ben een aantal jaren geleden wel een stukkie dikker geweest dan ik nu ben, misschien dat het daarom wat meer mee rekt ofzo.
heb alleen strepen aan de onderkant van mijn ene borst... En wat oude op mijn bovenbenen van de groeispurt tijdens mijn pubertijd... Die zijn nauwelijks te zien....
hey hoi. ook hier zijn ze volop aan wezig.. en ik maar zeggen ik heb er geen last van, maar de laatste tien week schieten ze als paddestoelen uit de grond hahahaha. (oke niet een goed voorbeeld) mijn buik allebei de zijkanten, borsten(beetje), bovenbenen (binnenkant) JEUKEN JEUKEN JEUKEN! ik word er snachts wakker van dus er zouden wel meer bij komen denk ik. ik heb geloof ik ook nooit mensen horen zeggen : dat je mooier word tijdens de zwangerschap.. misschien zijn er mannen die je aantrekkelijker vinden als je zwanger bent. maar ik geloof dat diegene dan echt een waas voor hun ogen hebben hahahah. of leven zij nou op een grote roze wolk.. hahahha