Hallo allemaal, Even een korte intro voor mijn situatie. Sinds 7 jaar een leuke relatie met vriendlief, besloten om dec 2011 maar eens te stoppen met de pil. We zagen wel hoe het ging lopen... Inmiddels had ik al een aantal weken een zeker gevoel zwanger te zijn, 3 thuistesten verder was de bevestiging daar... Dit is de 1e keer voor mij en mijn vriend, dus rustig op het internet gaan neuzen wat de verdere stappen zijn.... Gisteren hebben we onze eerste termijn echo gehad, ik wist niet psies wanneer de laatste ongesteldheid was... Vk constateerde een zwangerschap van 8 weken en 2 dgn. Het hartje klopte duidelijk en alles lijkt (ondanks dat het nog zo vroeg is, gewoon goed).. Een spannende tijd nog, 16 mei hebben we de 2e termijn echo... Ik hoop veel tips en trucs op dit forum te kunnen vinden. Vanaf het begin heb ik last van zeer gevoelige borsten en misselijkheid... Ben benieuwd hoelang dat nog duurd...
Hoi Soekebullie Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap , ben nu bijna 13 weken en heb sinds 2 weken geleden veel minder last van kwaaltjes , kan van de ene op de andere dag een heel stuk minder zijn.