De afgelopen 1,5 jaar heb ik hair extensions gehad. Ze zijn ongeveer om de 3 maanden vervangen. Ik heb toen gezegd, ik laat ze zitten tot mijn eigen haar weer langer is en dan laat ik ze eruit. Ik heb de extensions er gisteren uit gehaald. Mijn eigen haar is nu weer langer, alleen... Het is zo mooi dik met extensions! Het lijkt wel een verslaving te worden. Ik vind het moeilijk, wat zal ik nu doen? Wel of niet? Waar ik namelijk een beetje bang voor ben, is dat ik niet meer zonder kan straks. Mijn haar heeft er tot nu toe niet echt van geleden. Maar als je er dus jaren aan vast zit, ben ik bang dat het wel een keer gaat breken o.i.d. Wie heeft ze ook of is kapster en kan mij hierin adviseren??
Het is echt een verslaving, ik heb ze jarenlang gehad. Heb van mezelf dik haar, had zon 200 extensions nodig, maar als ze eruit waren, voelde ik me echt kaal. Toen ik zwanger werd heb ik ze er toch uitgehaald en het duurde echt even voor ik eraan gewend was Nu al jaren geen extensions meer, heb het ook een stuk korter en dat bevalt goed. Wat jij moet doen hangt echt van jezelf af, als je haar er goed onder blijft zou ik het niet laten, het zal er niet in 1x allemaal uitvallen Maar je zal toch een keer moeten wennen aan een extensionloos koppie
Dat is het dus inderdaad! Ooit zal ik eraan moeten wennen. Dan heb je een flinke bos haar met 200 extensions! Mooi Ik heb er nu maar 50 in. Dus misschien hoef ik het daarvoor inderdaad niet te laten. De bovenlaag is nu helemaal bij gegroeid dus ik doe ze alleen achter op mijn hoofd. Ter opvulling. Ik heb dus wel lang haar van mezelf maar van die dunne slierten.
Ik zou langzaam aan steeds minder laten zetten, op die manier wen je geleidelijk weer aan je eigen haardos. Zoals je nu dus al doet door alleen achterin, de volgende keer 10 minder erin, dan heb je ze over een jaar niet meer nodig.