Niet alleen willen liggen

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door JustLove, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Draagdoek! Als je een goede neemt en 'm dagelijks gebruikt is het juist goed voor je rug.

2. JustLove

JustLove Lid

22 jul 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    we verwarmen eigenlij altijd wel voor, heb gisdter een puckababy gekocht, vind het er heel zielig uitzien, maar het lijkt wel te helpen! En natuurlijk mag die nog heeeeeeeeeeeeel veel bij mamma in bed en in de armen!

3. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de draagdoek kan je baby gewoon mee poepen hoor :D

Ik zou je echt een doek aanbevelen. Een Tricot Slen bijvoorbeeld. Lekker zacht voor zo'n kleintje. Enne, je huishoudelijk werk kan ook wachten he? ;)
    Hier was het in het begin ook niet spic en span!

4. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Mijn zoontje gaat ook echt niet slapen als ik hem in bedje leg.
    In het begin wiegde ik hem in slaap op het wippertje, er lag een dubbelgevouwen boxkleed op dus lekker zacht. Wat hier ook goed werkt is hem in de kinderwagen leggen terwijl hij aan mijn vinger sabbelt, zodra hij in slaap valt haal ik hem er dan voorzichtig uit. Maar meestal laat ik hem na de borstvoeding op bed liggen, omdat hij eigenlijk altijd na 20 minuutjes drinken in slaap valt.

5. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van ons had dat de eerste weken ook. Dat wordt minder.
    Gun jezelf en je baby het vele samenzijn als overgang van jouw buik naar de wereld. Vastgehouden worden is veiliger dan alleen liggen. Als de wereld ietje bekender wordt, is alleen liggen ook minder eng of vervelend.

Draagdoek vond die van ons nix trouwens.

Deel Deze Pagina