NIET alleenstaande jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door aamm, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Denicepino, jeetje zeg wat heftig! Hoe is het nu inmiddels?

lovepeet, welkom. hoe voel je je?

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Lovepeet welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Luna het ken der mee door gaan. vandaag naar de verloskundige weer. maar heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan ben het flink zat gewoon het niet goed kunnen slapen of gewoon helemaalniet kunnen slapen en dan overdag niet echt me rust kunnen vinden. Al krijg ik nu wel meer hulp als eerst. Ken ik me rust niet houden met nog de laatste dingetjes regelen en poetsen enzo.
    gelukkig heb ik gister heel veel dingetjes nog geregelt. en vandaag ga ik dan even kritsch de proefdruk van de kaartjes bekijken en de enveloppen halen, schrijven en alvast de postzegels erop.

Kenny die had namelijk de vorige keer bij emy de postzegels vergeten op te plakken op de enveloppen en HOPPAH zo de kaartjes erin gegooit in de bus. en toen kreeg iedereen dus een kaartje + een bonnetje van tnt post met kunt u 44 cent overmaken. hihi foutje bedankt.

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zoooooooooooooooooooo wat is het hier stil .. allemaal van het mooie weergenieten zeker !!!!!

ik zwaai dus alleen maar eventjes ben nog altijd enorm :p nog geen teken van eruit willen komen van beeb. ( vandaag dan , van de week meerdere keren wel maar het stopt steeds .... )

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Denicepino ik zwaai even terug.... Vervelend dat het steeds niet door wil zetten. Ik weet nog dat ik hier net mee kwam kletsen en toen moest je nog ruim 50 dagen en nu nog maar 13 :)

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    luna

ik word echt gek van het wachten !!! heb het echt helemaal gehad met die grote buik. eerst wilde ik niets liever als eindelijk een buik krijgen want niemand zag dat ik zwanger was! en nu echt kan niet gauw genoeg tijd zijn !!

heb echt alles ook al geprobeert, annanas, framboosbladthee, bloemkool en spruitjes enzo zou ook iets doen, dikke frieten met mayo, borrito's met zoveel chillysaus dat 2 uur daarna nog me mond in brand stond, trappen lopen, wandelen, sexen ... dus eigenlijk ja ik weet het niet meer. heb ook rustig aan gedaan ik denk misschien ben ik dan TE druk ik denk lekker relaxen in de tuin met een bak met aardbeitjes en dan voetjes in het zwembad. in de avond me voeten masseren ( zou ook iets doen) ik heb echt geen idee meer watnog meer ken.

ik zit ook nog niet eens lekker want me ribben doen nog altijd zeer ze zeggen dat als je kindje indaald je daar geen last meer van heb nou indalen is al heel lang geleden gebeurt en zit nog altijd op zelfde plaats volgens verloskundige ( en dies vaak langs geweest ook nogeens ) maar me ribben doennog altijd zeer !

nu moet ik straks naar verloskundige hopelijk heeft ze een super tip !!!! hoop t zo he !!!!!!!!!!!!

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    ahh ik heb met je te doen!! En het weer zit dan ook niet echt mee voor je.
    Ik zou zo veel mogelijk rust proberen te nemen want je lichaam moet er natuurlijk wel klaar voor zijn.
    Ik ben chinees gaan eten en die avond nog even sex gehad en de volgende ochtend begonnen de weeën precies bij 40 weken.

kleine man ligt nu even heelrijk te slapen en ik ga gauw mezelf even opfrissen en dan moet ik werken.
    Tot gauw

8. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    Ik mag er ook bij horen in dit topic hihi!
    ik ben 19 jaar en mijn vriend is 21 jaar en we hebben bewust gekozen om zwanger te worden.. inmiddels is onze kleine meid 2 weken en 1 dag geleden geboren met een zwangerschap van 38+5 (werd ingeleid ivm complicaties) we zijn gister pas terug uit het ziekenhuis omdat de kleine wat complicaties had!

Ze is nog erg onrustig nu omdat ze ook enorm moet wennen! Maar ben blij dak eindelijk thuis ben!
    Leuk dat dit topic bestaat eigenlijk!

9. mijody

mijody Lid

18 apr 2009
    56
    0
    0
    NOg een jonge moeder, niet single

22 zwanger, 23 1e zoon, 25 tweede zoon, nu 26 en still together.
    Ook tijdens studie zwanger, in m'n afstudeerjaar bevallen, gewoon afgestudeerd.

Leuk te lezen dat er meer meiden jong (on)bewust moeder zijn geworden en samen een hecht gezin vormen. Super!

10. Classic

Classic Niet meer actief

ook ik hoor hier bij,
    Ik en mijn man (getrouwd 2009) allebei 22. hebben twee kinderen van 3 en 1 jaar.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    dankje wel voor de welkom..

hier gaat alles goed ventje word gek van de hormonen
    en we hebben besloten te trouwen

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Val ik ook nog in de categorie jonge niet alleenstaande mama's?
    Ben 25 en moeder van twee kids....

13. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    hoi dames ook ik zou me graag bij jullie willen voegen.
    ben 23 jaar getrouwd en mama van een zoontje die in 2008 geboren is maar helaas na 16 dagen weer overleden is.
    En nu sinds 09-09-2010 mama van een gezonde dochter.
    mijn man is 25 en chauffeur waardoor ik eigenlijk grotendeels "alleen staande"mama ben.

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    smile en leonie welkom welkom !!

lovepeet alles leg nu overhoop je hormonen enzo gaat steeds alle kanten op had ik in het begin ook heel erg maar het wend :D nog even geduld hebben hopelijk heeft je mannetje dat ook..
    super nieuws zeg dat jullie gaan trouwen !! dus nu mag je mooie jurken en alles bekijken WOUW wil ik ook ! ga je dan trouwen als je nog zwanger ben met een mooie dikke buik. of heb je zoiets van nou dat doen we volgend jaar als ik me eigen lichaam weeer lekker terugheb. ? spannend zeg!

smile zeker je valt bij mij nog onder de catergorie jonge moeders hoor !!!

leonie owh jeej ..wat heftig allemaal gecondoleerd. bedoel je 09-09-2009?? of ben je nog zwanger ??
    ik weet er alles van van chauffeurs vrouw te zijn. gelukkig ken me mannetje vandaag een ander contract tekenen om hier in kerkrade in de loods te werken en vrachtwagens te laden voorlopig in ieder geval.
    vind er geen reet aan om steeds zo allenig te zijn enigste voordeel aan het chauffeur zijn is het loon. maar jemoet enorm veel zelf doen. voelde me ook net zo alleenstaande moeder..

zo hehe nou ik heb hier een slechte nacht gehad. begon om 7 uur al hele heftige krampen ik klokken he. iedere 2-3 minuten ik denk nee he begint het nu ik wil het song festival wel zien he hihi :D maar moest van verloskundige 2 uur lang klokken . dus deed ik dat braaf. pas vanaf 9 uur deed ik dat ik was kapot om 11 uur ik denk doe ik even proberen me ogen dicht te doen ben ik ingedommeld eventjes. snachts ook steedsw akker van krampen en weeen . ik ja ik probeer nog eventjes tot volgende ochtend ( heb een hekel eraan om ene te bellen in de ochtend )
    vervolgens sta ik vanmorgen op heb ik nog altijd weeen maar minder heftig en minder snel achter elkaar.
    dus ik stuur mannetje gewoon naar het werk om contract te tekenen en te werken zijn eerste dag. ( wachten thuis heeft toch geen zin he )
    en dan bel ik wel als het zover weer is. dus ik ga eventjes aan de wandel misschien loopt t vandaag los. dus spannend afwachten of vandaag misschien de dag is !

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

wij touwen dubbel
    voor dat het kindje geboren word.
    gaan we bij de gemeente zo hele goedkope huwelijk doen
    dat we toch al zijn verbonden en ook makkelijker is met het kindje

en dan erna als het kindje een jaar of 3 is willen we het over doen met groot feest enzo .. en de kerk noem het maar op .
    snap je het een beetje :)

16. mroos

mroos Niet meer actief

Volgens mij heb ik nog nooit in dit topic gereageerd:D.
    Ik ben 21 jaar, ben op 05-03-2009 getrouwd en op 18-12-2009 is onze zoon geboren.
    Ik ben bezig met afstuderen en dit valt me best zwaar met kind, 2 middagen werk en huishouden, maar voor de rest kan ik mij geen beter leven wensen!

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    lovepeet ja snap hem helemaal ja zo hoef je kindje niet bij gemeente te erkennen volgens mij.
    is wel leuk als de kleine dan straks groter is en dan vooraf kan strooien met bloemetjes ofzo of de ringen kan brengen :D zooooo schattig

Mroos van harte welkom hier !!! das wel pittig ja , kind en school en werk en huishouden.. pfff word al moe als ik dat zie. en heb ook zeker respect voor je!! niet veel mensen houden dat vol namelijk stoppen of met werk of met school of met beide om voor kindje te zorgen hoe doe jij de opvang van de kleine regelen ??

18. mroos

mroos Niet meer actief

Op maandag past mijn moeder op, dan werk in school en 's middags werk ik, mijn man haalt hem dan bij mijn ouders op.
    Op dinsdag kdv, dan werk ik ook aan school.
    Op woensdag past mijn schoonmoeder op, dan heb ik 's ochtends school en haal ik hem daarna op, en ik werk dan ook nog donderdagmiddag, dan komt er meestal hier iemand oppassen omdat dat maar voor een paar uurtjes is; moeder,schoonmoeder, zusje, schoonzusje.

Het is niet ideaal, en daarom wil ik ook graag mijn studie afronden en beginnen met werken zodat er iets meer regelmaat in zit. Op dit moment trekken we het financieel wel, maar mijn man kan niet een dag minder werken, wat hij dan weer wel kan doen als ik ook ga werken(3 dagen ofzo). en dan hebben we als het goed is dus nog maar 2 dagen opvang nodig.

Haha nou lekker ingewikkeld allemaal, maar zo regel ik het dus;)

19. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mroos
    jeetje wat een geregel maar echtpetje af hoor dat je het zo geregelt heb, heel veel mensen haken af. als het te moeilijk of ingewikkeld word. ben altijd nieuwschierig hoe mensen alles combineren misschien vindi k ook nog wel de goeie combi. maar dat moeten we nog even zien. ik denk dat ik wacht tot deze kleine die nu nog geboren moet worden 2 jaar is. dat ik dan werk ga zoeken. het is nu nog niet nodig dat ik werk zoek we komen gewoon rond van het geld wat we nu hebben. al zeggen sommige mensen hoe doe jedat in godsnaam !!! en dan ook nog kunnen sparen !!! maar ja ik ben het gewend en ik leef echt niet heel zuinig.

wel lief van familie dat ze graag willen oppassen want zo'n familie hebben wij niet. ze willen wel eens een paar uurtjes opletten maar echt vast iedere week eenpaar dagen niet.

maar ja dan denk ik ook wij wilde kinderen. en dan willen we niet andere met onze kinderen opschepen.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeeej jonge moeders!! Hier ook! Ik was 23 toen hummeltje werd geboren en manlief was ook 23. Hummel is nu bijna 1jaar alweer, wat vliegt de tijd!! Hier was mijn biologische klok echt flink aan het tikken en gelukkig wilde manlief ook vroeg een kindje. Hier blijft het bij 1 wondertje ookal wilt manlief nog een kindje, maar ik vind het echt prima zo :D

Deel Deze Pagina