NIET alleenstaande jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door aamm, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Roozjuh welkom welkom !!

jij had dus ook een klok die keihard tiktak zei zodat bijna heel omgeving de klok hoorde tikken !!
    ook hier een geluk dat mijn mannetje heel graag kindjes wilde.En zei ook uit zichzelf na een tijdje dat hij toch wel graag nog een tweede wilde ook :D en daar was ik het helemaal mee eens , zwanger zijn, bevallen en daarna een prachtig kindje is echt het mooiste wat er is in het leven vind ik.

Misschien denk je over een tijdje er wel heel anders over. Hier heeft het ook wel een 4 maand-half jaartje toch echt geduurt voor ik zei goh ik zou nog wel eentje willen was die bevalling toen pas een beetje vergeten. niet dat het erg was( zou het zo nog een keertje zo doen). maar gewoon de pijn ik wist dat ik hetop dat moment erg pijnlijk vond maar als je me vraagt waar het op leek??? nergens mee te vergelijken.

Wat leuk dat er steeds meer meiden bij komen hier. en die lekker mee kletsen en ook regelmatig nog terug keren.
    ben al heel lang eigenlijk bezig om een beetje gang er in te proberen te krijgen. hihi.
    des te leuker word dit topic he als er lekker gekletst word door iedereen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    denicepino1 heb je mn klokje 2jaar geleden niet hard horen tikken dan? ;) ja was echt heel erg, overal waar kindjes waren zat ik al te kwijlen en aan de arm van mn man te trekken zovan: KIJK! wil ik ook! :D En niet lang erna was ik in blijde verwachting van een prachtige knul dat over 1maandje alweer 1jaar wordt.
    Mijn drang naar een kindje was zo erg dat iedereen om me heen al wist dat het niet lang meer kon duren voordat ik zwanger zou worden. Was alleen toch eerder dan iedereen dacht want manlief en ik waren nog geen jaar samen. Nu gelukkig getrouwd(2weken voor de bevalling) en een prachtige zoon.

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    roozjuh

mijn kleine meid word 31 juli 2 ! en vind het zo snel gaan he niet normaal !! weet nog dat ze zo klein frummeltje was toen we uit het ziekenhuis kwamen. zoooo klein !!!

gelukkig ik was niet de enigste dus die zo aan het kwijlen was naar kindjes. ik heb gewoon heel lang gedaan zo van nee ik hoef niet vast te houden ( kindjes van me neef die net geboren waren ) ik wist namelijk niet of hij ze nog terug zou krijgen hahahaha.

bij jullie is het dus ook lekker snel gegaan zo snel na jullie elkaar hebben leren kennen. Hier ook hoor. maar niemand was verbaast dat ik zo snel al zwanger was. ze vonden het toch wel leuk :D
    en nu de tweede er aan komt is weer iedereen benieuwd naar hoe de kleine er uit gaat zien.

ik heb mezelf tot 1 juni gegeven hihi dus dinsdag moet DE dag zijn voor de bevalling. want heb tegen beeb gezegt. Hallo u moet het pand dinsdag 1 juni verlaten en de kamer netjes achter laten. ( voor eventueel andere bewoners )

heeft jou mannetje je trouwens ten huwelijk gevraagt? of ben jij de gene geweest. of juist samen besloten om te gaan trouwen ?? lijkt me ook erg byzonder om een trouwerij met zo dikke buik te houden lijkt me erg speciaal !
    heb je foto's !!???? had je een jurk of broekpak? of rok met shirtje? tuniekje dingetje :D ik ben nieuwschierig !!!

ik heb je klok niet gehoort hier want die van mij ging al zo hard hihihihihih.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    denicepino1

2jaar alweer, erg is dat he. Maar er komt voor jou weer een nieuwe baby tijd aan elk moment ;) Hij mij tenhuwelijk gevraagd?? HAHAHA!! nee het ging heel raar allemaal. Ik had het erover dat ik had gewilt dat we waren getrouwd voordat ons ukkie erbij kwam, dan hadden we als gezinnetje 1naam. Ik viel anders zo buiten de boot vond ik persoonlijk. Manlief wilde er nog niks van weten, eerst maar eens verwerken dat we een babytje zouden hebben, en dan paar jaar later maar keertje kijken om te trouwen. Volgende dag kwam hij met grote bos rozen thuis met aan 1 roos een kaartje met daarop: "Ga je mee ringen uitzoeken?" toen ik het kaartje had gelezen draaide ik me om en weg was mn vriend. Het duurde hem allemaal veel te lang(nerveus) en was ondertussen naar boven gelopen om zich om te kleden van zn werk kleding. gekke gast ook. Maar dat was dus mijn 'huwelijks aanzoek' Ik heb dag erna gemeentehuis gebeld voor een datum te prikken. We wilden op een maandag(gratis*) en zo klein mogelijk houden, alleen ouders broers en zussen. Eerste pleke zou in sept 2009 zijn geweest maar in die maand waren al 3 trouwdagen van mijn broer, mn schoonvader en mn neef. Dus dat wilden we niet. Eerste en beste keuze ná sept was maart 2010 maar dat vond ik zo ver weg dus ik was zó teleurgesteld. Vrouw aan de telefoon pakte de agenda erbij en zei heel verbaasd: o er heeft vanmorge iemand afgezegt voor juni!! (dat was al 9weken later dus) Ik moest even snel rekenen in mn hoofd omdat ik 6juli was uitgerekend, tja dat kon nog net vond ik dus ik gilde heel hard "JA! Die datum is van ons nu!"

We zijn dus na het huwelijks aanzoek 9weken later getrouwd en 2weken later werd onze knul geboren :D

Ik heb zeker nog wel foto's van de trouwdag. Hier foto met ik, mijn man en onze broers en zussen:

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    roozjuh

jeetje ja is snel gegaan zeg. wat trouwen er veel mensen bij jullie dan zeg of is dat normaal zo'n wacht tijd?? ik dacht dat je gewoon normaal wel makkelijk na een verloving van half jaar kon trouwen. en wat een geluk dat jullie dan zo vroeg al konden trouwen ! en dat beeb niet tijdens trouwerij dacht van MAMA ik heb ook een kado voor jou hahaha ik kom er nu uit:D

erg mooie jurk zeg ! heb er zelf al heel wat gezien toen me moeder ging trouwen toen ging ik stiekem kijken naar een jurk voor mezelf hahaha. Ik twijfel of me vriend de hints enzo snapt. Maar hij zegt t zelf als we langs een bruidswinkel komen van kijk maar niet anders ga je kwijlen. :p en dan zegt hij geen rode he maar gewoon wit. en dan zeg ik waarvoor geen rode en wel een witte ? je heb me nog niet gevraagt he. hihi dus misschien einde jaar metnieuwjaar ofzo of met de kerst. me moeder krijgt een rolberoerte volgens mij dan als we nu met de kerst weer zo verrassing hebben hahaha.

Eerste keer zwanger hebben we met kerst verteld. tweede keer zwanger met mijn verjaardag in november dus weer zwanger met kerst. En als mijn vriend dan besluit om mij te vragen met kerst had me moeder al gezegt "geen verassingen meer he want ik wil straks niet eens meer kerst vieren ik durf het dan niet meer aan wat er dan gaat komen voor nieuws :p "

Maar je bruiloft was dus lekker klein gebleven. Zonder collega's en vrienden en de hele hupsebubs. Vind ik eigenlijk ook wel wat hebben. je trouwt toch voor de familie en elkaar he en niet voor je collega's ..kost je alleen maar meer geld. ( ben niet een krent ofzo maar ja vind het beetje onzin om zo mega groot feest te geven met allemaal mensen die je maar paar keer ziet .. of je collega's uit nodigen waar je de hele week al tegen aan moet kijken )

Vind dat eigenlijk wel raar dat een maandag dan weer gratis is ?? en de rest van de week jemoet betalen.
    heb eens zitten kijken hier en daar hoeveel het kost. en dan schrik je soms nog van de prijzen ook wat het totaal plaatje gaat kosten met alles erop en eraan. maar ja je ken het zo duur maken als je wil he.

ik denk niet dat jullie op huwelijksreis zijn gegaan of wel?? mij lijkt tailand ofzo wel mooi maar duuuuuuuuuuuuuuurr !!! en dan is de tweede vraag we hebben nu kindjes he, dan moet je die toch een week ergens heen kunnen brengen... en das bij ons weer een probleem. aghja een nachtje in een sjiek hotel is ook wel lekker :D

trouwens t aanzoek was wel grappig moest lachen zag het helemaal voor me jij met die rozen in de handen en het kaartje zien en dan hupatee weg mannetje naar boven om , om te kleden hahahaa.

6. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    denicepino 1
    ben 09-02-2010 bevallen hahah niet 09-09 maar 09-02 haha typ foutje zeggen we dan maar.
    Dat is mooi datj eman nu vaker thuis is en lekker bij de kleine kan zijn, voor ons gaat dat voorlopig zeker niet gebeuren man isnu bezig om eigen rijder te worden dus ja dan is het toc h echt de hele weken weg.
    Maar aan de andere kant ik ben er nu aan gewend dat hij er niet is door de weeks dus daardoor red ik me prima.
    Voor mij zou eht heel erg wennen zijn als hij nu ineens elke dag thuis zou zijn kan nu doen en laten waar ik zin in heb hoef alleen rekening te houden met mn meisje, en niet met een man die om 6uur het eten op tafel wil hebben;)
    ach alles heeft zo zn voor en nadelen.

liefs leonie

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Denicepino... JOEHOEEE JE BENT BEVALLEN VAN EEN ZOONTJE!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd meid. Wat een mooie naam. Hoe is de bevalling gegaan?? En hoe gaat het nu??

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Het was niet dat er veel mensen gingen trouwen maar dat kwam omdat de Gratis* maandag bruiloften zo intrek zijn want tja, ze zijn gratis* :p

Inderdaad je trouwt voor jezelf en mensen om je heen staan daar dicht bij. Collega's vind ik te ver weg van de 'leef-kring' zeg maar.

Hoop dat je ventje je snel tenhuwelijk vraagt en idd dan met de kerst hahaha Wil de reactie van je moeder dan wel weten!

Ik zie dat je net bevallen bent GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dankjewel iedereen !!!

verhaal ga ik binnekort plaatsen hoor ben nu even aan het genieten nog hihi :D

10. mamalinny

mamalinny Actief lid

3 jan 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Oooh ik ben al veel te lang niet meer geweest! Maar ik zie dat je bent bevallen denicepino!!!! Gefeliciteerd!! Geniet van je gezinnetje, neem er lekker de tijd voor:)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Damian is vandaag 11maanden! Nog maar 1 maandje te gaan en dan een knal feest! :D

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    roozjuh wat gaat het snel he die tijd.
    voor je het weet moet je iedere ochtend de kleine naar school brengen :D
    geniet van de tijd zonder school :p

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja tijd vliegt! nog maar 3weekjes phoe! Vandaag naar cb geweest. hij is 76cm en weegt 9175gr. weet nog als de dag van gister dat hij maar 50cm was en 2805 gram

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    roozjuh
    heb je al eens de kleertjes weer in je handen gehad ? ik moest nog de kleertjes uitzoeken laatst hier van de kleine meid kijken wat ik voor me mannetje kon gebruiken .maar jeetje die kleine kleertjes allemaal en die kleine jurkjes allemaal. pfff echt ongelooflijk dat ze daar in gepast heeft nu met haar 14,5 kg en 98 cm( ongeveer zo lang kleding maat 98 )

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    denicepino
    Het is alweer even geleden dat ik zijn kleine kleertjes heb gezien. Laatste keer zat ik al half te snikken en te doen dat de tijd zo ontzettend snel gaat. jij zit weer terug in de echte baby tijd met je 2weken oude hummel zie ik :D Ik merkte gister opeens hoe groot onze vent eigenlijk is. We zaten bij cb en dat was al een tijdje geleden weer. en ik moest hem dus op schoot zetten voor zn prikjes maar dat ging toch lastiger dan de vorige keer haha. Wat een verschil zeg. Hij is nu 76cm en weegt 9175gr. Draagt kleertjes 74/80 nu. Ik moet binnenkort nog zijn aller eerste pakje inlijsten en daar verzoop hij toen echt in. Ben benieuwd of mn oogjes het droog kunnen houden dan ;)

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    roozjuh
    nou ik heb het niet droog kunnen houden met de kleertjes uitzoeken van mijn kleine meid moest echt een hele tijd lang huilen. eerste pakje van haar doe ik in een krat waar ook haar 1ste jaar jurkje in zit dat ze aan had. en een plakboek en eerste schoentjes die dingetjes wil ik toch graag bewaren.

veel vriendinnen zijn zwanger op het moment of zwanger geweest voor ik het nog werd. en toen vroegen ze me of ze spulletjes mochten lenen van mij. badje, box, kinderwagen en kleertjes enzo. echt doe graag mensen helpen maar ken op 1 of andere reden niet afscheid nemen van die kleertjes terwijl ze op dit moment gewoon alleen boven leggen op zolder in een krat.
    en ja badje, box en kinderwagen enzo die hebben we nu weer zelf nodig en wist niet eerst of het een meisje of jongetje werd in het begin. is toch raar dat je aan zulke dingetjes gehecht raakt. heb ook nog niet ecth het gevoel dat ik nu klaar ben met zwanger zijn zeg maar heb niet echt afscheid kunnen nemen. vervloekte me buik echt op het laatste en wilde hem maar al te graag kwijt zijn, maar nu hij weg is en weer helemaal plat als een dubbeltje ( ik heb echt heeeeeeeeel erg geluk dat bijna alles er nu al af is ! ) mis ik toch die buik. zo lekker er over kunnen aaien. je handen met je kopje thee er op laten rusten. leuke positie jurkjes en rokjes aan doen. * zucht* wat een tijd wat een tijd .

misschien ooit nog wel een derde je weet het maar nooit he. maar voor nu is t eventjes goed zo aangezien er geen plaats is heir voor een derde. ( ok, je ken altijd plaats maken en die oplossing is dan ook wel te vinden maar is niet de bedoeling)

eerst trouwen komt nu op plaats 1 :D bij mij dan.
    hopelijk over 2 jaar ofzo. of eerder dat meneertje een aanzoek doet natuurlijk en dan alsnog over 2 jaar trouwen :p

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    denicepino
    Maar het is ook heel moeilijk om spulletjes los te laten. Vooral die kleine shirtjes en dingetjes. Ik heb hele bak vol met allemaal kleding die hij niet meer past maar op een of andere manier kan ik het gewoon niet weg doen. Ene kant bedenk ik me dan dat ik er toch niks meer aan heb maar andere kant zitten er gewoon te veel herinneringen aan vast vind ik. Eerste pakje bewaar ik zeker weten (inlijsten zoals ik zei) en zijn shirt voor zijn 1ste verjaardag die ga ik ook zeker weten bewaren. Op de avond van zijn verjaardag als Damian lekker op zn bedje ligt, kunnen mijn man en ik alles even verwerken. het jaar is ook zo snel gegaan. en symbolisch willen we het jaar afsluiten door iets in een bak te doen dat centraal stond dat jaar. hier zullen dat zijn aller eerste schoentjes zijn. misschien dat ik er nog een klein briefje bij doe hoe papa en mama het hebben beleefd en dan kunnen we dat over aantal jaren allemaal terug lezen en zien. Nog maar 3weken en dan is onze baby(wat eigelijk allang geen baby meer is) een echte Dreumes!

18. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hoi allemaal,

Hier ook een jonge moeder! Was nog net geen 21 toen Mijn mannetje werd geboren. (nu alweer een jaar geleden)
    Mijn vriend en ik waren 2 jaar samen en woonde ook net samen toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. Ik heb een geweldige zwangerschap gehad en kan me nu al verheugen weer zwanger te worden. Over een jaartje willen we voor een 2de gaan, eerst nog even genieten van alleen mijn kleine man!!

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik ben 19 jaar en mijn vriend is 21, alleen was het bij ons ongepland. Maar we zijn al 4 jaar samen:)

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he nathalie,
    ik ben ook 19 en mijn vriend 32
    dus ja wat maakt het uit..
    mijn ouders vinden het helemaal geweldig.
    en zijn ouders ook!.
    we zijn ook al een tijdje samen
    maar wonen pas een half jaar samen ..
    alleen bij ons was het niet ongepland

Deel Deze Pagina