NIET alleenstaande jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door aamm, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    rce86 en nathalieD WELKOM!!!!!

wat leuk dat jullie mee komen kletsen !

( sorry dat ik nu niet zo heel vaak mee hier ben maar moet nog een beetje ritme zien te vinden met twee kids)

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Zie ineens dit topic en zat het me al eens af te vragen... Soms leek het wel of ik de enige ben die zo jong getrouwd is en zo jong ook al kindjes heeft....
    Niet dus, of ben ik inmiddels al te oud om hier mee te kletsen....

Ik ben Nettie, 26, getrouwd met nettie-man (29) sinds 27-08-04 en mamma van 2 prachtige dochters: Elise (08-12-05) en Mila (11-01-09).

Heb niet alles kunnen lezen want is een beetje teveel. Als jullie het gezellig vinden lijkt het mij wel leuk om hier mee te komen kletsen!!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Welkom Nettie. Je bent zeker niet de enige ;) Ik was 23 toen ik zwanger werd en 2weken voordat ik moest bevallen (ondertussen 24) zijn we getrouwd. Leuke namen voor je 2 meiden! Mila hadden wij ook voor als het een meisje werd

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    welkom nettie leuk dat je mee komt kletsen zeker weten niet te oud hoor ! volgens mij is dit topic gewoon voor iedereen die jong moeder is geworden en gewoon samen is nog met partner of dat nu een paar jaar geleden is ja of nee. maakt niet uit :D

wat leuk ik zie dat er meer mensen online zijn jaaaaaaaaaaaaaa !! gaan we nu voor het eerst direct kletsen ? leuk leuk leuk

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @roozjuh: Wat leuk zeg!! Blijft een mooie naam!!!

Jou zoontje heet Damian? Net zo uitgesproken als het kindje van Sylvie en Raffaël?? Vind het sowieso wel erg mooi! Hoor je niet zo heel vaak. (hou ik wel van... Elise komt ook vrij weinig voor vooral met de "s" en Mila kwam voor ons ook vrij weinig voor hoewel je het dus nu steeds vaker hoort)

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @denicepino1: Thanx! Lijkt me gezellig!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nettie: Het is Damian op zijn engels ;) Inderdaad Mila hoor je niet zo heel vaak. Dat trok ons ook wel aan.

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    vraagje aan jullie hoe ken je 2 kindjes hun verjaardag geboorte zeg maar in 1 banner zetten?? want nu lijkt het net alsof ik mama bent van 1 lief kindje. maar het zijn er toch echt 2!!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dat is een goeie, weet ik eigelijk niet hoe en of dat kan. optie om 2 banners neer te zetten ?

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Je kan een bovenschrift toevoegen bij je banner, dan loopt het niet mee in de banner maar zie je wel duidelijk dat je 2 kindjes hebt!!

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Niet mogelijk, toen we net over waren naar nieuwe zwpagina, kon het even, maar er kwamen gelijk moppers van een boel meiden die het erg irritant vonden, word zo'n vol beeld als iedereen 2 banners heeft...;)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat is ook wel weer zo. optie om het erboven te zetten is ook wel een goeie

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ahja ja ik zal eens kijken hoe ik dat gaat fixen :D doe ik morgen even kijken ben een beetje kapot( moe)

ik ga lekker me serie kijken op rtl5 met een stukkie chocola ( lang leve verkade chocola) en me koppie thee. even genieten nog voor de rust voor klein mannetje wakker word voor zijn laatste voeding voor de nacht.

sorry dat ik nu net weg gaat en jullie online zijn. had nog graag even verder gekletst maar dan haal ik de boodschappen race en winkel dag en ikea winkeldag niet morgen. en dan zondag vaderdag er bij... weet nog altijd niet wat ik moet gaan halen. tjonge jonge ik moet nodig weer in me ritme zien te komen ik word gek van het niet hebben van een ritme. weet niet wat ik met mezelf aan moet.

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Haha ik dacht dat je al bezig was met een nieuwe banner!! Maar thee en chocolade is erg goed ook zeg!!! Succes morgen met je winkel-ren-en-vlieg-dag!

Ik zit heerlijk met de laptop op de bank, krijg zo een wijntje van man (moet ik hem alleen nog wel ff lief ankijken, wnat toen ik net zei dat mn koffie op was en hij vroeg of ik iets anders wilde zei die na mijn antwoord: haal zelf maar...... *zucht* ff liever kijken dus nog....) en we kijken 101tv ekstra weekend! Heerlijk genieten, morgen weer werken.

Voordeel van de kindjes al weer wat groter, geen avond of nachtvoedingen meer!!! Af en toe nog es een knuffel en rechtleggen maar dat gebeurd ook steeds minder... Kan ik echt van genieten, helemaal als ik dan mijn zusje hoor of jou nu over avond/nachtvoedingen....

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Oh en lukt het niet met je banner wil ik je wel helpen hoor! Zien wel ff of dat lukt...

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    werkse en shopse morgen! ik zit vast aan een tv buis en een man die voetbal wilt kijken :p

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    thanx komt goed, hoef alleen 's ochtends, 's middags op kraambezoek bij onze vriendjs, die na 4 jaar en na heel ontzettend veel ellende eindelijk hun zoontje in de armen mochten sluiten!!! Daar staat de tv ook aan ondertussen maar ik vrees dat ik daar maar weinig van ga zien, zit vast te genieten van het kleine knulletje ;)

18. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Hier nog een! Ik ben pas 21 geworden, mijn vriend word dit jaar 35. Hij is Amerikaans (ik Nederlands/Indonesisch), we hebben elkaar in Indonesie ontmoet en zijn elkaars ware liefde. We hebben het niet gepland, maar wisten al dat we samen een familie wouden dus we zijn ontzettend blij en gaan binnenkort ook trouwen.
    Ook al was het ongepland, we hebben allebei zoiets van; it is meant to be!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo ray !..
    allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap !.
    tja als het ware liefde is waarom niet !!
    wonen jullie nu ook bij elkaar dan?"

xx

20. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Dankjewel! Ja, we wonen samen in Bali maar vertrekken over een weekje naar Amerika :)

Deel Deze Pagina