Ik ben nog geen moeder, maar mn vriend en ik willen rond december proberen zwanger te raken. Ik ben 20 en mn vriend is 21.. Ben ook erg benieuwd wat onze omgeving ervan zeggen als we vertellen dat ik zwanger ben.. Maar toch...het belangrijkste is nog steeds dat wij er allebei achterstaan..
nettie ja tot dat de kleine geboren was had ik dat ook dat ik niet op hoefde te staan en dat emy gewoon lekker in haar eigen bedje ging slapen iedere keer. en dat was echt wel genieten hoor want je krijgt je rust en overdag lekker gezellige dingetjes doen enzo. nu met de kleine erbij krijg ik weinig tot geen slaap en dan is het toch wel ff bikkelen overdag om gezellig te doen aangezien madametje emy wel goed slaapt snachts en der rust krijg maar mama niet.. maar ja kom ik wel overheen en we gaan gewoon lekker genieten van deze mooie kleine knul die nu lekker leg te slapen in de box. die banner heb ik trouwens nog niet moet zo eens goed kijken en me tijd er voor nemen ( ben niet zo van de computer techniek en al ) maar gaat me vast wel lukken denk ik .... hoop ik hahaha en anders zeg ik keihard HELPPPPPPPPPPPPPPP NETTIE!!!!!!!!!!! hebben ze trouwens de beeb nog terug gekregen van je of heb je de kleine knul van je vrienden mee genomen hahahaha. Ray welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap ... wouw bali waarom gaan jullie verhuizen nu naar amerika dan als ik vragen mag ?? of heb ik daar over heen gelezen? heeft t misschcien te maken met een betere zorg ofzo? aangezien ik van bali niet verwacht dat ze daar een super sonisch ziekenhuis hebben staan met alles erop en eraan.. ( zo idee heb ik , kan het fout hebben natuurlijk ) maar lijkt me super om op bali te wonen zo zon zee en strand hahahah of heb iknu helemaal een verkeerd beeld van bali vertel vertel !! Roozjuh heb het een en ander geshopt maar nog niet wat ik wilde hahaha. ben met alles thuis gekomen wat eigenlijk niet nodig was maar ja Owh meiden ong slechtnieuws ook , t ging zo goed op het werk van me vriend hij had het zo naar zijn zin lekker dicht bij goed loon. mooie uren om te werken soms overwerken voor extra geld. hartstikke leuk. nu leg het bedrijf plat tijdelijk ( of voor altijd ) en nu moesten ze de laatste 2 die aangenomen waren ontslaan ( vond de chef heel erg om te doen omdat kenny heel goed zijn werk doet en hij t ook lullig vond aangezien we net een kleine hebben erbij en alles zo goed liep eindelijk na een jaar) dus nu is zijn collega die 2 dagen na hem daar aangenomen werd waar hij toch wel een goeie band mee heb gekregen en me vriend ontslagen in de proeftijd van 3 maanden... dus nu hoeft hij niet meer te komen. nu gaan ze hem wel weer bellen als er weer werk is of als ze via een uitzendbureau afentoe mensen nodig hebben. dan heeft hij voorrang opmensen die daar nog niet gewerkt hebben. wel aardig maar we kunnen het op dit moment niet gebruiken. dus nu moeten we weer naar gemeente WIJ ( wet inkomsten jongeren) bijstand aanvragen. en de hele mikmak weer invullen... want we waren net afgemeld en afgerond.......dus nu kunnen we straks weer 2 maand op ons geld wachten als kenny niet direct weer werk vind ternminste. de gemeente die loopt namelijk 2 -3 maand achter en dan krijg je dus alleen maar voorschotten van 250 euro in 1 maand. ( daar ken je het mee doen ) en vervolgens na die 2 maanden dan gaan ze de rest past storten.. vind er geen hol aan aangezien we net helemaal waren bij getankt. mooi spaarrekening. mijn kleine meid haar geld terug gestort dat we tijdelijk geleent hadden voor boodschappen en luiers. en de gewone rekening uit het rood. en nu begint de ellende weer... dus als ik tijdelijk eventjes niet hier aanwezig ben ben ik of druk solliciteren of bij de gemeente papieren in vullen en handtekeningen zetten onder papieren met kleine lettertjes ( die ik zeker weten leest want we zijn al genoeg genaaid door hun ! )
Maulona hopelijk ga je snel zwanger zijn. zijnd e reacties denk je goed ? of heb je zoiets van er zitten mensen tussen die rare reacties gaan geven. omdat je zegt je bent benieuwd wat de mensen zeggen of bedoel je dat gewoon dat je echt nieuwschierig ben wat de mensen er over gaan zeggen. uhh... kan je het nog volgen hihi?? Heel goed dat jullie er achter staan met zn tweetjes en niet overeen zijn gekomen om kindjes te nemen. omdat het wel leuk lijkt. heb hier een verhaal gelezen die waren het overeen gekomen dat hij een hond kreeg als zij zwanger werd... nou dan ben je lekker bezig! dusss gogogo en in december zwanger raken in ronde 1 !!!!!!
Hi Denicepino! Bali is inderdaad heerlijk, en er is hier een uitstekend internationaal ziekenhuis wat gerund word door internationale dokters! De lokale ziekenhuizen zijn inderdaad wat minder, maar zelfs daar kun je soms nog wel een goede tussen vinden hoor Ik ben in Nederland opgegroeid en vorig jaar hier heen gekomen, mijn vriend is hier al 3 jaar. We hebben het hier erg fijn gehad, maar wisten beiden dat we hier niet permanent willen blijven, en we hebben nu het gevoel dat het tijd is voor de volgende stap! Hij wil graag weer dichterbij zijn familie zijn, en ik heb altijd al naar Amerika gewild dus het komt allemaal mooi uit, het had zo moeten zijn dus vandaar Ook gaan we vanwege zijn werk weer terug, het is voor hem makkelijker om vanuit de States te werken i.v.m. visum e.d. Wat balen van je vriend z'n werk zeg, hopelijk vind hij snel weer wat! Succes!
deni: balen van dat werk! hoop dat het snel opgelost is. wat een gedoe ook he met al die formulieren invullen. ik weet hoe dat is. heb het 4jaar lang moeten doen keer op keer. Welkom Maulana! Ray: omg mijn droom!!! amerika woehoeee!! ben er aantal keren geweest. prachtig gewoon. Waar gaan jullie heen in amerika?? Bali ook helemaal super, nooit geweest maar mijn broer en schoonvader wel. Hele mooie foto's gezien. Mijn oma komt zelf van Oost-Java
Hi Roozjuh, Wat leuk! Ik ben ook Oost-Javanees, mijn familie woont in Probolinggo. We gaan naar Seattle toe, m'n vriend zeg telkens dat ik aan de regen moet gaan wennen maar dan zeg ik dat ben ik wel gewend hoor uit Nederland
Nee we gaan er echt wonen. We gaan binnenkort ook trouwen om mijn visum procedure op gang te laten komen zodat ik een permanent resident kan worden (en omdat we ontzettend graag willen trouwen natuurlijk!)
wauw! kan jouw vent niet ff met die van mij praten? ik wil ontzettend graag naar Oregon! Maar manlief wilt niet uit nederland
He meiden ik ben Lisette nu 22 jaar. Ik was 21 toen ik zwanger werd maar dat is helaas na 8 weekjes mis gegaan. Gelukkig was ik gelijk weer zwanger en nu al een goede echo gehad ! Volgende week vrijdag weer daarna kan ik met een gerust hart genieten omdat ik dan over de termijn heen ben ... Mn man en ik zijn 1 april 2010 getrouwd en hij heeft een zoontje van drie die elke week van donderdag-zondag bij ons is dus ik kan al een beetje wennen in sept. zijn we 2 jaar bij mekaar maar we wisten gelijk dat het goed zat en besloten in dec. voor een kindje te gaan
hee meiden! hier ook een niet alleenstaande jonge moeder nou moeder, ben nu 18 weekjes inverwachtig van ons 1e mupke! voel me helemaal super!! :d eindelijk naar 13 mnd.. 11 rondes mocht voor ons het 2e streepje ook op ene test staan! ik wil gezellig met jullie meekletsen? heb niet alle paginas terug gelezen.. pff dat zijn er best veel Liefs xxx
welkom lisette en honey !!!! sorry ik doe even morgen bij lezen als jullie het niet erg vinden hihi gaat nu opeens hart. en dan ga ik op iedereen reageren meteen. fijne zonnige dag iedereen !!!!
@ray: welkom! En gefeliciteerd zeg spannend zeg nog maar 6 weekjes zwanger . Hoop dat alles goed mag gaan!! @ Maulona: Jij ook welkom!!! En idd meis, wat maakt het uit als jullie er maar achterstaan! Wij hadden ook inmiddels zéér rijk kunnen zijn als we kijk- en luistergeld hadden gevraagd Tjonge wat worden wij soms aangestaard Je ziet mensen gewoon denken, die zijn jong! (moet zeggen dat wij beide ook jonger geschat worden dan we zijn vaak hoor) En hoe vaak wij de vraag wel niet hebben gehad (allebei op het werk) ben je stagiaire? Nee hoor ik ben oproepkracht Oh? Heb je nog een ander beroep? Ja, ik ben mamma .. Dan staan ze me vreemd aan te kijken joh! En bij man gaat het nog. Hetzelfde Oh al zo lang aan het werk? En al getrouwd???? Je bent nog zo jong . Het leukste vind nettieman het dan om even een extra shockje erachteraan te geven door dan nog even te melden dat hij ook nog 2 dochters heeft, hij heeft menigeen met een mond vol tanden laten staan hahaha @denicepino: het had niet veel gescheeld of hij was mee gegaan ik heb alleen totaal geen jongensspul in huis en vond het té zielig om hem in jurkjes te laten liggen .Oh én zijn paps & mams vond het ook niet goed dat we hem meenamen hoe vreemd Oh meid wat rot van de baan van je vriend Ik weet precies hoe het voelt, hebben al sinds we getrouwd zijn (aug.04) al gemier met de baan van man. Telkens weer weg (want als laatste erbij gekomen), eindelijk vast contract, doekt het bedrijf op kan ie weg, precies 2 weken na de geboorte van onze jongste . Allemaal dikke ellende, en idd bij de gemeente of bij het cwi denken ze dat je best met een gezin kan leven van 250 oid pm. Ah, juist ja luiers, een auto (die we echt nodig hebben) boodschappen en dan heb ik het nog niet eens over de vaste lasten pm .. Gewoon niet te doen, wij ook vaak iets geleend bij dochters, we konden niet anders Hoop dat je echt snel wat weet te vinden, want dit is écht ellende! Sterkte!! @lisetteV: Welkom, en gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed zal gaan dit keer. @honeyy: Welkom en ook jij gefeliciteerd!!! Bijna op de helft!!! Geniet ervan als dat lukt!!
Zo het is half 9, meisjes spelen al buiten, maar volgens mij mag ik vandaag politieagentje spelen.... Ze hebben nu al een paar keer bonje gehad..... Hopen dat het verder wel wat mee gaat vallen. Eigenlijk veel te mooi weer om te gaan zitten typen maar goed... Het is nog vroeg, de enige dag door de week dat ik lekker lang kan hangen in mn pyjama... Vrijdag is Elise nl nog vrij van school. Ga me zo maar es douchen en dan wacht er een enorme strijk op me... ook niet leuk met dit weer, maar denk dat dat dan ook het enige is wat ik ga doen vandaag, verder lekker met een boekje de tuin in denk ik!!! Jullie nog leuke plannen voor vandaag of komend weekend??