NIET alleenstaande jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door aamm, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik dacht al zoiets idd :D Suc6 met wakker worden... heb er vandaag ook behoorlijk moeite mee.....

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja het weer werkt niet echt mee. ik ben altijd zo moe en duf met zulk warm weer. slaap slecht omdat het op de slaapkamer dik 27graden is. need airco! :p

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Gelukkig is dat bij mij geen probleem, slapen.. Kan prima slapen maar tijdens mijn fijnste week van de maand;) ben ik extreem moe altijd en de meisjes hebben wel last van dit weer. Zijn veel sneller aangebrand....haha woordspeling... en ik kan veel minder van ze hebben dus het is gezellig.... Gelukkig zijn er toch ook veel genietmomenten hoor. Gister in het badje hadden ze dikke lol samen, vandaag met hun bij mijn vriendin geweest die ook 2 meiden in ong. zelfde leeftijd heeft en tussen de 4 dames klikt het ook prima, altijd gezellig dus (hoewel elise vandaag ook een kort lontje heeft en ze hebben wel een flinke catfight gehad.... nou goed ach... hoort erbij, beide dames gaan net naar school en al die moeheid komt er dus op vrijdag uit...hun vrije dag).
    Nu is het hangtijd, ben kapot en heb nog niks gedaan... maar ga zo nog maar es een strijkje erdoor halen want het ligt opgestapeld op e tafel en man zal wel blij zijn dat dat straks weg is en we gewoon aan tafel kunnen eten....

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey meiden hoe is het hier??

Hier een grote stap weer gezet door Damian: Hij kan los staan!!
    Wel nog heel kort maar het begin is er woehoe!! Verder weinig te melden, alles gaat super, hij eet en drinkt echt toppie. Hij wilt nu zelfs meer drinken met die warmte dus daar ben ik erg blij mee. Oja en zijn 7de tandje zit er al lichtjes aan te komen. Je ziet hem door zn tandvlees heen maar denk dat het nog wel even kan duren voordat die door is.

Nog 1week en dan is onze kleine vent geen kleine vent meer maar een grote knul van 1jaar!!!!! 8juli jarig en 11juli feest woehoeeee

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    o mijn god nou ik ga hier kapot van de warmte!!! niet normaal...... need a big swimmingpool !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pfffgeen puf om nog te reageren eigenlijk. me ogen vallen zowat dicht. je word er zo duf van.

6. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hoi!
    Ik ben Kelly (21j) en heb een zoontje Vittorio (26m) en heb sinds een half jaar een nieuwe vriend (23j) nadat de papa er vandoor is toen ik zwanger was.

Nu ben ik gelukkig & woon ik ondertussen samen met mijn vriend die het supergoed doet als papa!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welkom kelly. Fijn zo'n 'papa' die er vandoor gaat. gelukkig heeft je zoontje nu een 'echte papa'

8. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Hoi allemaal,

Ik ben Christa en ben nu 24 jaar, mijn vriend is 27.
    Onze zoon Andy is 6 en onze dochter joëlla is 4 en de derde zit nu 6 weken en 3 dagen in me buik:)
    Ik was 17 bij mijn eerste zwangerschap, 20 bij mijn tweede
    zwangerschap en nu 24 bij de derde.
    Ik ga nog steeds met me mannetje en we zijn inmiddels bijna 9 jaar samen.
    We hebben er zelf voor gekozen en ik ging met mijn 17de het huis uit na 2 maanden bij mijn schoonouders gezeten te hebben hadden we ons eerste huisje en was ik gelijk zwanger.
    We hebben voor alle 3 de zwangerschappen zelf gekozen.
    En zijn inmiddels 2 huizen verder en erg gelukkig met zijn vieren (vijfen).

Ik kreeg in het begin stomme reacties bij de eerste ook van familie enzo maar heb ze bewezen dat het allemaal kan maak niet uit of je jong bent.
    Nu zijn de meeste trots op me.

9. Flower87

Flower87 Niet meer actief

Hallo jonge moeders,

Ik ben 23 jaar en wil graag zwanger worden. Ik zou graag willen weten hoe jullie het ervaren als jonge moeder en hoe jullie het doen/hebben gedaan met studie/werk. Ik heb een mbo diploma en werk momenteel 10 uur in de week. Ik wil binnenkort gaan stoppen met de pil maar van de andere kant heb ik nog twijfels of we het gaan redden qua financien. Zijn er hier meiden die nog studeren na de zwangerschap?

Liefs

10. asamoah

asamoah Lid

2 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja me vriendin is in verwachting (17 jaar) en ik ben zelf 18 jaar

11. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    Hoi!!

Hier ook een jonge mama!!
    Ik ben Nu 22 jaar me man 29!
    Ik werd op me 18e zwanger... van onze tweeling (2 meiden)
    Zijn er toen gelijk voor gegaan.. en zijn inmiddels alweer3 jaar getrouwd!! en onze meiden alweer bijna 4!!
    En zijn nu bezig om nogmaals zwanger te worden!!

Groetjes Kim

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    welkom kimmy. succes met het 3de (of meteen 4de?) wondertje ;)

13. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    dank je voor het welkom!!:D

Haha ja wie weet..:)

Groetjes Kim

14. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik mag me hier inmiddels ook melden!

Ben 19 jaar, getrouwd (man is 25) en nu 9 weken zwanger van ons eerste wondertje :)

Heel toevallig nog meer jonge moeders in de omgeving van Rhenen?

15. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Hallo!

Ik ben 22 jaar, mijn vriend 21 jaar en wij zijn 17 weken en 5 dagen zwanger!

De uitgerekende datum valt op 22 januari, en 23 januari zijn wij 2 jaar samen...dus stiekem hopen wij op 23 januari haha!

Verder dragen wij een ring, maar zijn (nog) niet getrouwd..

Veel liefs!

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hmmm,ik zit hier te lezen,en kom er tot mijn grote schaamte:) achter dat ik niet meer zo jong ben...en dus ook niet bij jullie hoor:(....
    ben alweer 28,en in juni mama geworden van ons eerste wondertje...
    mijn vriend is nu net 40,en we zijn 2,5 jaar samen.
    Kreeg toch wel wat reacties van mensen dat we zo snel aan kinderen begonnen,en dat ik nog zo mooi jong:( ben....
    hahaaa,ben een oude doos tegenover jullie..
    geniet allemaal van jullie wondertjes dames,en van de wondertjes die nog onderweg zijn.
    ik ga snel weer terug naar de afdeling oudere mutsen:D;)...

liefs petra

17. Diana85

Diana85 Lid

13 feb 2007
    43
    0
    0
    Hoensbroek
    Hallo allemaal,
    ook ik ben een jonge moeder...22 bij de eerste, nu 25 en in verwachting van no 2. Vriend en ik zijn al 10 jaar samen.
    Ik kreeg idd ook al vaker het gevoel dat er vooral oudere of alleenstaande mama's bestonden.

18. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hallo

ook ik ben nog onwijs jong:D:D:D

we waren 17 en 19 bij dochter 1 (bijna 19 en 20)

3 jaar later zijn we getrouwd (nu dus 4 jaar getrouwd )

21 en 23 bij dochter 2

en nu zijn we 24 en 26 maar als dochter 3 geboren word 25 en 27

19. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hallo, ik meld me ook :p Ik word aankomende zaterdag 23 ik was 20 toen ik mijn eerste kindje kreeg en nu zal ik dus 23 zijn als ik mijn 2e kindje krijg :D Ik en de papa zijn al 7 jaar bij elkaar ik was toen 16 :)

20. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Hallo!

Ik meld mij hier ook!
    Ik ben 19 en mijn vriend is 20 ( bijna 21 ), ik ben nu 16 weken zwanger. en dit is mijn eerste zwangerschap!
    Overigens gaan wij in december trouwen:).

Leuk dat er ook een onderwerp is voor jonge moeders:)

Deel Deze Pagina