NIET alleenstaande jonge moeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door aamm, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik ben 24 vriend 23 en we hebben een lekker knulletje van bijna 4 maanden.\niet gepland maaaar we zijn er apetrots op.

hij studeert nog. hbo commerciele economie en ik werk.
    we zijn nu bijna 3 jaar samen

2. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook! Ik ben 24, vriend 26 en ik ben nu ruim 30 weken zwanger. Niet echt gepland maar wel erg gewenst! We zijn sinds augustus 2008 getrouwd en een jaar of 4 samen. Hij studeert nog, ik ben sinds oktober 08 afgestudeerd en werk.

3. aamm

aamm Lid

9 mei 2009
    55
    0
    0
    waarom lullig?
    Toen ik zwanger was heb ik wel wat opmerkingen gekregen van mensen die ik niet ken over mijn leeftijd, of ik wel een vriend had, en of het een ongelukje was etc.
    Met alle respect natuurlijk, leek het me gewoon leuk met jonge meiden te praten in dezelfde "situatie.":)

Maar goed,
    Ik studeer aan de hotel school (hopelijk ben ik snel klaar;))
    Kep niet echt tips over hoe je het moet aanpakken, studeren met een kind, want ik heb bijna geen tentames meer.
    Maar mijn vriend en famillie passen altijd op en ik vind het wel een lekker gevoel dat het heel goed geregeld is en met mensen die ik 100% vertrouw. Dan concentreer ik me beter op mijn stage.

4. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik begrijp je wel hoor. :) Maar om alleenstaande moeder nou meteen als drama-verhalen te categoriseren, hihi. ;)

(wat heb je trouwens een superleuke blog!)

5. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    ik ben 25, gewenst moeder en mét partner. Zoontje is 4,5 maand.

Weet niet of ik onder 'jonge moeder' val, maar mijn omgeving vindt mij iig erg jong :x

6. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik was nog net 22, toen ik ben bevallen van ons zoontje.. ben inmiddels dus 23, mijn vriend is 25, we hebben bewust gekozen voor een kleine.. vandaag zijn we trouwens 3 jaar bij elkaar!:D

7. THbaby

THbaby Niet meer actief

jeetje dat ze je jong vinden! ja je bent nog wel jong maar erg jong toch zeker niet?! en ten eerste je weet zelf wanneer je er klaar voor bent! en dat somminge mensen daar niet mee om kunnen gaan en zo associaal zijn..

ja cossy vond dat ook maargoed!

x

8. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    indd aam wat een leuk blog ;) Wat een poppetje

9. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Dramaverhalen? Waar?

Ik: 24, getrouwd, 4 kids. De eerste drie bewuste keuzes, de vierde een cadeautje van moeder Natuur. ;)

10. aamm

aamm Lid

9 mei 2009
    55
    0
    0
    Misschien slechte woord keuze, maar volgens mij weten jullie wat ik bedoel :)

dankjewel voor het compliment over mijn blog, het is zijn alleen maar foto's haha... maar tis meer voor fam. en vrienden bedoeld... vandaar.

25 vind ik een hele mooie leeftijd om kinderen te krijgen! maar ik denk dat veel mensen het inderdaad jong vinden, aangezien de gemiddelde leeftijd rond de 30 is volgens mij:p

11. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben zelf overigens 22. Ik ben nu ruim 5,5 jaar samen met mijn vriend, waarvan we bijna 4,5 jaar samen wonen. We hebben een zoontje van 13 maanden, en een tweede zoontje wat in augustus helaas is overleden na 4 maanden zwangerschap. :( Nu zijn we bezig voor de 3e...

12. 894hi

894hi Niet meer actief

hier ook een huis mama van 20wij hebben een dochter rosa-lynn nu 4 maanden en haar papa is 40.

ik was de gene die er mee kwam dat ik jong mama wou worden en dat is gelukt van een heeeeeerlijke dochter .....

het was wel ff wennen hoor ik zelf ben gek van werken en nu zit ik thuis en geef fulltime de borst al word er nogsteeds raar na gekeken.

ik vind het heerlijk.... nouwja de melk zelf niet :p

lekker tutten en je kindje dingen zien ondekken zo lief het word steeds leuker :p

13. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik ben zelf 21 en mijn vriend is 22. Samen hebben we een zoontje van bijna 1, Liam.
    Wij zijn nu ruim 4 jaar samen en daarvan wonen we nu 2,5 jaar samen. Ik geef nu bijna 1 jaar borstvoeding en dat is uitstekend bevallen.
    Mijn vriend werkt en ik studeer. Valt allemaal prima te combineren, ik hou soms zelfs nog tijd over mezelf! ;)

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Dat heb je goed geregeld Mvliam, tijd overhouden!
    Ik dacht eerlijk gezegd dat je ouder was, tenminste zo kwam je soms over in topics.

@Sylvia, ik zie dat je vriend/man 20 jaar ouder is, had hij al kinderen? En hoe reageerde je omgeving op het leeftijdsverschil?

15. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier ook een jonge mama met vriend :D! Ik ben 23 (bevallen met 22) en mijn vriend is 25.
    Toen ik zwanger bleek, waren we al 7 jaar bij elkaar, hadden we net een huis gekocht, hadden allebei een goede baan. En nu zijn we dus de trotse ouders van een zoon van ruim 10 maand!

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Respect voor alle jonge (en oudere) mama's hoor, maar voor jou heb ik altijd al bewondering gehad!

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oke oke, ik ben bijna 22 ;);)

Hoe gaat het bij jullie eigenlijk wat contact met vrienden betreft?
    Ik merk dat ik het daar enorm moeilijk mee heb. Ik heb een hele lieve, leuke en aardige vriendin maar ik merk nu dat we gewoon in hele verschillende werelden leven. :(
    Ik voel me totaal niet op mijn gemak als ze allemaal zitten te giebelen over veroveringen, one-night-stands en hele wilde uitgaansverhalen. Dan voel ik me zo'n buitenstaander, met mijn 'o weten jullie wat Liam al kan' verhalen ;)

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben ook een jonge niet-alleenstaande mama.

Ik was 21 toen ik zwanger raakte (niet gepland), en we hebben er toen heel bewust voor gekozen er samen voor te gaan! Milan is inmiddels ruim 15 maanden, ik ben 23 en vriendlief 34.

Ik studeer en werk, en vriendlief werkt ook, het is allemaal prima te combineren!

19. 894hi

894hi Niet meer actief

nee gelukkig had hij nog geen kinderen.. ik was als hij al kinderen had gehad niet bij hem geweest hoor.. ik kan geen (stief)mama zijn als 20 jarige voor noem maar wat.. 15 jarige kinderen... beetje raar...

omdat wij collegas waren in een pretpark zaten we allebij op hetzelfde nivo... en hij ziet er ook niet uit als 40 jarige dat scheelt ook...

de omgeving moest even wennen maar mn ma vond het geweldig .. ook lekker over dezelfde dingen kletsen...

tijdens de zwangerschap waren wel veel mensen er tegen.. ze dachten dat HIJ de gene was die er als eerst mee kwam maar dat was ik.. maar nu het er is vind iedereen t goeie keuze geweest

20. 894hi

894hi Niet meer actief

trouwens borstvoeding vinden ze hier wel raar n de omgeving zo een jong iemand die de borst geeft :S

Deel Deze Pagina