Hoi, Alle onderwerpen met meer dan 1.000 berichten worden vanaf vandaag automatisch gesloten om de snelheid van het forum op peil te houden. Heeft jouw onderwerp meer dan 1.000 berichten en is hij gesloten, start dan een deel 2,3,4 of 5 enz en klets gewoon lekker verder. Heeft jouw onderwerp nog geen 1.000 berichten en is hij wel gesloten laat dan dat even weten via het melden icoontje van het laatste bericht in het betreffende onderwerp. Voor de duidelijkheid, onderwerpen worden niet verwijderd, alleen gesloten. Lotte
Jeeeej we kunnen weer kletsen, ik schrok me al dood haha, ik denk daar gaat mijn verslaving. Nou meiden wat een avond gister, Pff we hebben de beker!!!!! Het was ontzettend spannende wedstrijd, en precies in de laatste SECONDE hebben wij gewonnen met 2-3 Nou na de wedstrijd nog met het halve stadion vanuit Eindhoven richting Geleen, de spelersbus opgewacht en daarna nog met iedereen een feestje gemaakt GEWELDIG Hebben jullie een drukke dag vandaag?? xxx
goed zeg nikske dat jullie club gewonnen heeft! en wat spannend zeg in de laatste seconde!!! vond 't trouwens ook raar ik denk is ie gesloten omdat er weer ruzie was haha maar dat was niet zo.. hier net nagelklantje gehad.. en nu ff zo weer wat eten. was vanmorgen weer even misselijk en kokhalzen maar verder vandaag geen last meer gehad.. soms komt dat weer terug.. verder weet ik ff niks te vertellen haha saai he! xxx
Nieuw topic dan ook maar een nieuwe banner/ avater.. Zag de echo bij jou Won, en dacht dat kan ik ook doen... We zijn wel weer heel rustig in ons topic zeg haha.. Nik; gefeliciteerd met de overwinning!!! Lekker aan het genieten van je vrije dagje? Won; rustige dag voor de boeg dus? Gisteravond gezellig met vriendin bijgekletst en alle babyprul tevoorschijn gehaald, wat leuk allemaal zeg.. Vanavond een ontspanningavond voor de boeg, heerlijk...
Pff net schoonouders "spontaan" aan de deur, ik loop hier in mijn pyjama, haren rechtop haha. ERG! Ogja gelukkig bleven ze maar 10 minuten, morgen daar eten. Misschien een stomme vraag maar wat eten jullie vandaag? ik weet niet wat ik moet koken ... ... ...
T. is vandaag thuis dus hij gaat 'koken'. Zelfgebakken frietjes + salade + vegatarische stukjes/ biefstukje voor hem
Als ik moet koken dan ga ik 9 van de 10 keer naar een topic in de lounge 'wat eten we vandaag'.. Klik willekeurig wat pagina's aan en vaak kom ik weer op ideeën..
Oww lekker! Fietjes met biefstuk! Wij hebben gister al frietjes gehad, dus dat is weer genoeg voor 1 week
Ik zat gister een beetje rond te kijken hier op het forum, wat foto albums doorkijken enz. en toen kwam ik deze buikband tegen http://www.zwangerschapspagina.nl/members/34013-albums2517-picture15502.html Vond hem zelf wel erg grappig
Ja die is leuk he! Ik vind www.buikbanden.com ook echt leuk! Heb deze van de week besteld: http://buikbanden.com/images/product_images/buikband%20vinders.jpg En deze met Kerst gehad: http://buikbanden.com/images/product_images/pas%20op%20ik%20schop_clone_.jpg http://buikbanden.com/images/product_images/I%20love%20papa.jpg
Leuke buikbanden LT!! Ik vind deze ook erg leuk: Buikbanden - Buikband datum :: Buikband streepjescode
Jaa die staat nog op mn verlanglijstje! Wil alleen de 16 weken echo even afwachten, vind roze/ blauw kleurtje dan wel toepasselijk..
ik had er 1 gezien bij mis etam en daar stond op let me out. Ook erg grappig. Wij eten macaroni. Lt je banner en avater zijn mooi zeg! Xxx
Pff zijn schoonouders de deur uit staat mijn moeder aan de deur.... LT & Wwonder gaan jullie het geslacht wel of niet geheim houden??
Meiden ik ga jullie verlaten, hubby is binnen 15 min thuis dus ik ga eens koken. Vanavond lekker avondje relaxen aangezien R. morgen zijn laatste examen heeft. Ik spreek jullie morgen.. Liefs,xx
Lieverd ik breng jullie meteen op de hoogte van het geslacht! Wens R. succes met zijn examen morgen.. Kuss
Ik laat 't geslacht ook meteen weten! Lt heb je de kaartjes voor de 9mb al besteld want als je een potje voeding van bonbebe koopt krijg je 2e kaartje gratis. Toch mooi meegenomen. Xx
hee lieverds! Zoo mn harte maakte een sprongetje toen ik niet meer kon reageren Niksk; gefeliciteerd!! Leuk leuk!! netjes hoor, laat je weten wat vriendlief met zijn exame gedaan heeft?? Lt; Leuk al dat babyprul te voorschijn halen ik doe het ook wel 1 x in de week maar vriendlief kan alles al wel dromen wat erin zit dan vouw ik alles weer anders op.. Bang dat er anders van die lijnen in komen Won; oww dna gaak ze mooi een keer laten zetten, mn nagels zijn echt een ramp hihi pff vandaag weer heel de avond alles afgezocht maar kan het niet vinden wat ik voor Won en LT wil .. nikske, als jij zwanger ben krijg je ook het zelfde kado.. als ik het kan vinden ik ga zondags 21 febr. na de 9 mnd beurs heb al zon bon besteld voor de shoppper hihi nu mag ik zonderdat iedereen gelijk ons grooote geheim en wens weet leuk!! nou meiden ik ga lekker bij vriendlief op de bank hangen! Dikke kuss