hallo allemaal ik woon nu in een tijdelijke woning waar we volgend (zomer) volgend jaar uit moeten... nu reageer ik volop op van alles en nog wat om te kijken wat onze kansen ect zijn. tot mijn eigen verbazing heb ik vrij snel een woning aangeboden gekregen!omdat het niet in onze huidige woonplaats is twijfel ik heel erg of ik het moet doen. want ja wie zegt dat we in de zomer 2008 een woning in onze huidige woonplaats hebben die lijsten bij woningnet gaan niet zo snel jammer genoeg ik heb nu zoiets van we (mijn man en ik) wonen nu lekker goedkoop , het is een mooie woning ect dus nog even doorsparen tot zomer en dan maar de 1ste woning aannemen,of toch maar de woning doen die ik nu heb toegewezen ?het is een mooie grote woning pfff ik weet het niet meer....wat zouden jullie doen? groetjes mounia
Ik zie dat je uit het Gooi komt... Aannemen die woning! Gnagnagna...ik ken het huizenbeleid daar en zou niet durven af te slaan
Ik zou hem aanpakken als ik jou was. Ik heb geen idee of je zwanger wil worden maar als er een kindje komt dan wil je echt wel een vast huisje! Misschien heb je over een jaar nog geen huisje in je eigen woonplaats. Wij woonde bij me ouders in in utrecht waar ik me hele leven heb gewoont (heb altijd gezegt ga utrecht niet uit!)maar we kregen een huisje aangeboden in zeist en ik heb het met bijde handen aangepakt! Maar je moet doen waar je eigen goed bij voelt!
ja dat is het nou net,ik woon nu in t gooi en het bevalt me prima en wil dr ook blijven de woning die ik aangeboden heb gekregen ligt in provincie utrecht (mijn man komt daar vandaan en stond/staat daar ingeschreven,vandaar dat ik ook maar daar wat gerageerd heb,want hier in t gooi waar ik dus al ingeschreven stond zijn die lijsten lang!)
Ik zou lekker blijven zitten.. als jullie moeten verkassen kan er opeens zoveel meer! Krijg je voorrang omdat je je huis uit moet. Vaak krijg je dan ook nog verhuiskosten vergoet. (ja ben goed voorgelicht, heb dit namelijk zelf ook al eens meegemakt)
ja we zijn bezig voor ons eerste kindje dus wil wel wat vastigheid... en wat toevallig heb een woning ook in zeist aangeboden gekregen
Ik denk niet dat ze het vuur uit de sloffen lopen als je al aanbiedingen hebt gehad hoor! Kan me dat niet voorstellen in elk geval. Maargoed, hoe dan ook, het blijft jullie keus!
@kalush ja ik wist toen ik deze woning kreeg dat het een tijdelijke woonruimte was dus ik heb daar jammer genoeg geen recht op
Ik zit in precies de zelfde situatie als jou. Wij moeten er ook binnen een paar maanden uit. Ik blijf nog even wonen en spaar even lekker verder. Want de 2 woningin die ik heb gekregen waar verwaarloosd de badkamer was net zo '' groot '' als ons wc van nu
o leuk Waar woon je nu precies dan? Ik vond het eerst erg wennen omdat ik geen rijbewijs heb en wel close ben met me ouders. Maar nu ik zou hier niet meer weg willen hoor. En wat elmo zegt ik ben het daar echt wel mee eens! Ik ken iemand die staat 9 jaar inschreven en nog geen huisje! Die woont nu ook bij dr moeder in
ik woon nu in hilversum en ik heb ook idd hetzelfde heb nog geen rijbewijs en wil me mamsie graag veel blijven zien maar ja idd ik kan later altijd nog wel trug maar toch blijft het een moelijke keus...weg van mijn vertrouwde omgeving
Ik zou als je de kans krijgt eerst eens even gaan kijken. En dan kun je altijd nog ja of nee zeggen. Tenminste dat is het beleid hier kan me niet voorstellen dat het bij jullie anders is. Succes in ieder geval.
Ik zou het doen. Je kan altijd nog terug gaan als je later daar een woning krijgt aangeboden. En je wordt gewoon uit je woning gezet als de tijd om is aangezien je wist dat hij tijdelijk was toen je erin ging. Geloof me dat wil je niet meemaken en zeker niet als je bijvoorbeeld net zwanger bent ofzo