Zwanger worden na een miskraam!

Discussie in 'Miskraam' gestart door narcis, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. narcis

    narcis Lid

    3 mei 2007
    32
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik heb onlangs een miskraam gehad. :cry:
    Nu willen mijn vriend en ik willen graag weer zwanger worden.
    Ik was nieuwsgierig hoelang het bij andere geduurd heeft voordat ze weer zwanger waren. Ik hoop op positieve reacties. :)

    Groetjes,
    Narcis
     
  2. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ten eerste sterkte meid ik weet hoe het is toen ik de eerste keer zwanger was kregen wij ook een miskraam (met 9 weken) en 3 maandjes later waren wij weer zwanger dus bij mij heeft het 3 maanden geduurt
     
  3. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik kreeg met de 12 weken echo te horen dat het al met 7 weken gestopt was met leven.
    op 24 feb een curretage en in juli was ik voor het
    laatst ongesteld en in mei is mijn meisje geboren.
    succes met zwanger worden.
     
  4. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ik heb 8 juni een miskraam gehad. Volgens mijn verloskundige moest ik mijn eerste menstruatie afwachten voor we het weer gingen proberen. Ik ben nu net ongesteld geweest. Nu mogen we het weer proberen.

    Wat is de wens toch groot om zwanger te raken hè?
    Vooral nu je het even hebt ervaren....

    Groetjes Vera
     
  5. narcis

    narcis Lid

    3 mei 2007
    32
    0
    0
    Dat is inderdaad echt zo. Eerst is het allemaal spannend, maar als je dan eenmaal zwanger bent en je verliest het weer zo snel. Dan wil je weer snel zwanger worden.

     
  6. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ik lees net bij een ander bericht dat iemand 2 juni een miskraam heeft gehad en al weer 5 weken zwanger is! Super toch!

    Wonderen gebeuren dus toch nog!

    Liefs
     
  7. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Ik heb laatst op een andere site hele positieve verhalen gehoord dat het zeker wel kan!

    Nadat je hormonen uit je lichaam zijn komt de eisprong!
     
  8. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hiero ook een posi verhaal. Op 19 april gecuretteerd na 10 weken en 6 dagen. op 17 juni (vaderdag) weer een positieve zwangerschapstest in mijn handen! erg snel weer zwanger dus! en nu lijkt alles goed te gaan. Het hartje klopt!
    succes allemaal!
     
  9. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    11 juli 2005 dmv een echo geconstateerd dat ons kindje met 5 weken gestopt was met groeien (we dachten 11 weken zwanger te zijn)

    Op 21 juli 2005 toch nog een spontane miskraam gehad.

    Daarna 3 keer ongesteld geweest en op 24 november 2005 weer een positieve test.

    Op 20 augustus 2006 is Kylian geboren.

    Groetjes Anita
     
  10. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    sinds 2001 geen pil meer geslikt
    1e x zwanger sept 2004-----> MK
    2e x zwanger okt 2005 ---> MK
    3e x zwanger aug 2006----> MK
    4e x zwanger mei 2007------> uit de gevarenzone zie banner

    (voor de duidelijkheid allen niet via MM, waarom het zo lang duurt bij ons is ook niet bekend, hebben wel onderzoeken gehad maar is niets afwijkends in gevonden)
     
  11. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    oeps dubbel
     
  12. marber

    marber Lid

    17 mei 2007
    98
    0
    0
    Hoihoi,

    4 mei een miskraam met 8 weken ( vermoedelijk is het nooit meer geworden dan alleen een vructzakje ). Inmiddels alweer bijna 10 weken zwanger en al een kloppend hartje gezien op de echo!

    Succes!
     
  13. stella1

    stella1 Lid

    9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    12 januari een miskraam gehad en daarna meteen weer zwanger zonder ongesteldheid tussendoor. Nu alweer 23 weken zwanger!
     
  14. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    In februari '06 vroege mk en augustus weer een vroege mk. Tot nu toe nog niet zwanger :(. Nu ronde 11 na 2e mk en in totaal op ronde 23. Ben zo bang dat het nooit meer gaat lukken... :cry:
     
  15. lievebeestje

    lievebeestje Actief lid

    22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik heb op 1 juni een vroege miskraam gehad.
    en had op 29 juni weer een positieve test in mijn handen. ben nu bijna 7 weken zwanger.

    ben dus tussendoor niet meer ongesteld geweest.

    ik wens je heeeeeel veel geluk en succes!
     
  16. jendo

    jendo Actief lid

    16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Hoi!
    Wat een positieve berichten allemaal! Ik heb nog niet zo'n positief verhaal.. Ik hoop er wel op! Eind maart heb ik een miskraam gehad en het is nu 4 maanden later. De ongi is wel weer goed op gang maar nog niet zwanger.. Iedereen zegt dat ik me er niet zo op moet focussen maar dat is vreselijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Uiteindelijk zijn we nu al een jaar bezig en we zouden het zo graag anders zien.
    En ik hoorde ook vaak oh heb je een miskraam gehad nou dan ben je vast snel zwanger! Dat geeft ook een soort van valse hoop. Want bij idereen loopt het toch weer anders.
    Jen
     
  17. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik heb in feb een miskraam gehad en ben tot nu toe nog niet zwanger..
    we hopen dat het snel raak is maar dati s maar afwachten
     
  18. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey hey
    de verloskundige zei tegen mij dat je weer zwanger word als je lichaam het weer aan kan.
    daar probeer ik me maar een beetje aan vast te houden zo van als het nog niet lukt dan heeft dat die reden..
    mijn miskraam is nog geen week geleden dus ik heb nog makkelijk praten wat dat betreft..
    liefs wiesje
     
  19. Eveliene84

    Eveliene84 Nieuw lid

    12 aug 2007
    1
    0
    0
    landgraaf
    hoi allemaal.
    ik ben nieuw hier.
    ik heb 26 juni een miskraam gehad. 4 juli hebben ze het vruchtzakje verwijderd. daarna niet meer ongesteld geworden. tussen door had ik al testen gedaan die waren toen negatief.. toen wist ik ook dat ik niet zwanger kon zijn maar vanwege het hormoon heb ik dat toen gedaan.. en ik was 10 dagen overtijd heb test gedaan was positief.maar nou voel ik me op het plassen na niet zwanger.. bij de eerste was ik harstikke misselijk en constant overgeven bij de miskraam had ik dat ook allemaal niet.. is dit weer een voor teken dat het misgaat of heeft het niks tezeggen? ik heb ook wel last van in de onderbuik..
    heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?

    groetjes eveliene
     
  20. narcis

    narcis Lid

    3 mei 2007
    32
    0
    0
    Hoi Evelien,

    Ook ik heb op 26 juni een miskraam gehad, maar ik wordt nog niet ongesteld. Natuurlijk heb ik ook al weer een test gedaan, maar die was negatief. Nu ben ik aan het afwachten wanneer ik weer eens ongesteld wordt. Dan kunnen we weer verder!

    Jij in ieder geval gefeliciteerd en ik hoop voor jou dat het deze keer goed zal gaan.

    Gr. narcis

     

Deel Deze Pagina