hej hej, ik zag absoluut niet op tegen de bevalling, ik wist niet waar ik tegen op moest zien Uiteindelijk was het lang en heftig en vond ik het stiekem wel hell op dat moment... NU zwanger van een tweede en ik ga het gewoon weer doen straks...Ik ga er gewoon vanuit dat het nu anders gaat, en weet dat hoe het ook gaat...UIteindelijk vergeet je wel hoe het was...Zie er nu wel iets meer tegenop, maar ik heb nog een lange weg te gaan, heb er volste vertrouwen in!
Bij de eerste zag ik er ook niet echt tegenop.. Vond het wel spannend en een beetje eng maar had heel sterk het gevoel als al die vrouwen het kunnen kan ik het ook Maar de bevalling viel me erg tegen dus ik zie er nu echt heel erg tegenop.. Maar goedd ik kan niet meer terug en we zien het wel Wat ik er voor terug krijg is natuurlijk veeel belangrijker!
Ook ik ben er niet bang voor. Pijn gaat het toch wel doen en verder laat ik het allemaal over me heen komen. Wel heb ik wat dingen op papier gezet omdat ik graag wil dat mijn vriend er veel bij wordt betrokken. Misschien zelfs dat hij onze dochter ter wereld kan helpen.
Ik ben ook niet bang. Ik kijk er juist naar uit, ben zooo nieuwsgierig naar ons kindje! Wil bevallen met pijnbestrijding, dat is ook een geruststelling
Wat Lola1982 zegt: ik dacht ook: kom maar op! En het was een hele bijzondere prachtige dag en de volgende keer zal ik ook weer denken: ik heb er zin in! Ik vond het een geweldige ervaring!