Wanneer zwangerschapskleding?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Traveller, Sep 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Traveller

Traveller Lid

Aug 18, 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Misschien een beetje een rare vraag, maar: wanneer ga je zwangerschapskleding dragen? Ik ben nu ruim 9 weken en krijg al een buikje. Maar vind het ook zo wat om nu al in een zwangerschapsbroek te gaan rondlopen (dat valt zo op).
    En, hebben jullie tips waar je goede broeken kan kopen?

Alvast bedankt!

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Vanaf het moment dat jouw eigen kleding niet meer lekker zit!
    Dat is voor iedereen heel verschillend. Ikzelf had pas met 18 weken zwangerschapskleding maar dat komt omdat ik van mezelf al vrij zwaar ben en het dus even duurde voordat je zag dat ik zwanger was.

Bij de prenatal, H&M, miss etam, promiss, C&A en op internet kun je veel kleding vinden!

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Bij de eerste moest ik ze met 8 weken aan en nu met 6 weken gewoon omdat ik het echt niet trok een broekrand op mijn buik.
    Ik ben ook snel een buikje gaan krijgen en je kunt tegenwoordig van die leuke spijkerbroeken kopen daar zie je niet eens aan dat het zwangerschapsbroeken zijn.

Ik koop mijn broeken bij de miss etam outlet.
    Ben je vaak maar 10 euro per spijkerbroek kwijt ipv de 44,95 in de gewone miss etam winkel maar het is dan wel van de vorige collectie maar dat boeit me niks persoonlijk.

Je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt hoor meid!

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik had met 9 weken al twee zwangerschapsbroeken in huis. Was er wel onzeker over omdat het wat vroeg was, maar ik had ook geen zin in elke avond een zere buik omdat het zo knelde.

PS: ik ben erg benieuwd hoe je aan je nickname komt? ;)

5. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek binnen gekregen van Wehkamp. Gepast, en niet meer uitgedaan!

6. thelovebug

thelovebug Actief lid

Aug 22, 2011
    160
    0
    0
    ik denk wanneer je je niet meer lekker voelt in je kleding! het begint bij mij nu ook een beetje te komen, ben steeds bang uit mijn broek te barsten. :)

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ik liep al vrij snel met m'n knoop open rond, want broek dicht zat echt niet lekker meer. Rond de 12 weken heb ik positiebroeken gekocht en niet meer uitgedaan; wat een verademing was dat!

8. Traveller

Traveller Lid

Aug 18, 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties! Op zich is het dus niet vreemd dat broeken niet meer lekker zitten en kan een zwangerschapsbroek dus al best. Ik heb nu besloten om de echo van maandag af te wachten en als dat goed is, kan ik los op zwangerschapskleding ;). Rokjes zitten gelukkig nog goed, dus kan nog wel even vooruit.

Wat betreft mijn nickname: afgeleid van een passie die ik even moet laten gaan ;) (maar voor een goed doel :D)

9. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wanneer dat nodig is en lekkerder zit, ik kreeg met 12 weken al te horen wanneer ik kon bevallen want moest er al bijna zijn) dat krijg je echt niet voor elkaar in een normale broek LOL

Dus vanaf 6/7 weken moest ik al aan de zwangerschapskleding bij de tweede en bij de eerste met 8/9 weken ongeveer..

10. Fipo

Fipo Actief lid

Aug 14, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 9 weken en ook mijn broeken zitten niet meer lekker. Ik heb nu mijn knoop open en mijn riem er overheen zodat je dat niet ziet. Maar heb mijn man gevraagd dit weekend mijn tas met positiekleding van achter het schot te halen. Denk wel dat het opvalt op mijn werk, het is mijn 3e zwangerschap dus ze zullen het wel zien als ik opeens weer in diezelfde kleding rondloop. Misschien maar weer eens wat nieuws kopen :)

Bij de 1e droeg ik trouwens pas positiekleding met 12 weken en bij de 2e vanaf 10 weken. Nu dus vanaf 9 weken ongeveer. Die buik rekt steeds sneller uit ;)

Share This Page