Hallo hallo! zijn er nog dames die in de laatste 5 weken zitten (dus vanaf ongeveer week 35) en die gezellig mee willen kletsen in een topic hierover? bij zwangerschap---> clubs is het topic te vinden... het is er momenteel zooo stil xx
ja, ik weet dat er daar een hoop zitten die in dezelfde periode zitten, maar het is daar wat moeilijk bij te houden dit topic gaat gewoon over de laatste loodjes waar we elkaar een beetje in steunen!
ja ik vind ook dat november moeders niet bij te houden, en dan haak ik al af....Maar het is bij dit topic waar princesje het over heeft heel gezellig!
yes yes yes , ik hoor er ook bij ! ja op de nov. mama's is het moeilijk bij te houden , vaste kliek.. haakte al na 2 dagen af.. niet bij te houden! maar hier dus een nieuwe topic ! nou dames , ja de laatste loodjes wegen het zwaarst of niet dan ? gr. magdalena
hmm denk niet dat Princesje83 het erg vindt dat nu al gezellig mee komt kletsen ... er staat ook ONGEVEER vanaf week 35 ... die weekje doet ze vast niet moeilijk over..
een topic openen om in een ander topic mee te kletsen lijkt me niet helemaal de bedoeling Maar ik hoop dat het erg gezellig word, en dat er veel dames komen meekletsen. maar deze doe ik dicht! rachel