Ik ben nu 19 weken zwanger en heb sinds dit weekend een heel raar gevoel in mijn buik. Als ik bijvoorbeeld opsta of iets til, dan lijkt het of er iets knapt of scheurt in mijn buik. Het is een kortdurende pijn, maar wel een naar gevoel. Het gevoel zit aan de bovenkant van mijn buik, links of rechts boven mijn navel. Ik herken dit totaal niet van mijn andere zwangerschappen, iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb hier ook last van en ook met wandelen ( boodschap doen bij de winkel bijv ) krijg ik daar al last van.. en soms zn pijn dat ik bijna niet verder kan lopen. verlosk zegt dat het harde buiken zijn.. vind het ook een beetje vreemd omdat het niet voelt als een harde buik. dit is mijn 3e zwangerschap en herken dit ook niet bij de vorige 2.
Heb dat ook, altijd gedacht dat het je banden zijn en je wat voorzichtiger overeind moet komen bijvoorbeeld
Ik heb dit ook vaker gehad vk gaf aan dat het de banden waren wat door een snelle beweging gerekt worden
Ah de banden dus. Ik dacht dat je die alleen aan de onderkant van je buik kon voelen. Ach zo leer ik elke zwangerschap weer wat bij.