niet betaald wel bestelling gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy12, 9 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ooowoke. Zolang ik maar ze betaal. Ik ga zo morgen ochtend bellen. Ii ken idd ook overschrijven maar vind super makkelijk als hun zelf van me rekening afhalen.vik had die pakketj niet eens verwacht

2. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Er zit dan toch een rekening bij je pakket? Daar staat precies op wanneer je moet betalen.

3. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Maar als je al erg weinig geld op je rekening hebt, waarom hou je het dan?
    Als je door een onverwachte rekening het al niet meer kan betalen, zou ik het nooit geopend hebben en had ik dat geld in mijn zak gestoken. Voor eten enzo. Je wilde het toch al niet hebben.
    Je kan het alsnog terugsturen en zo heb je wat meer centen voor andere rekeningen.

4. penseel

penseel Niet meer actief

Ja zeker betalen! Anders had je het terug moeten zenden.

Ook al annuleer je het. Het kan elkaar kruisen meestal via mail kun je pakket vaak zien staan alle internet winkels hebben dat. Niet aannemen kan ook. Dan word het terug gestuurd.

Heb je het aan genomen dan moet je betalen. Bellen regelen de 20 s te zelf overmaken. Zo hou je overzicht van je rekeningen.

5. Moli

Moli Niet meer actief

ik denk make-up aangezien "het open" is en daarom niet terug kan ;)

6. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Niet alle bedrijven hebben de mogelijkheid het zelf van je rekening te halen dus dat zou je moeten navragen. Je kan wel vragen of ze een mail willen sturen met een link om via Ideal te betalen. Dan doe je dat gewoon de 20e.

Ik zou me er verder niet te druk om maken in de zin van dat je problemen krijgt, want vaak heb je een termijn van 14 dagen om te betalen. Bij sommige bedrijven 8 dagen maar dan krijg je ook eerst sowieso een herinnering voordat ze verdere stappen ondernemen en bij die herinnering krijg je opnieuw een betaaltermijn. Dus die week of twee weken ga je wel overbruggen.

Ik zou me daarentegen wel zorgen gaan maken over je consumptiegedrag in combinatie met je blijkbaar niet al te hoge banksaldo. Maar dat zijn mijn zaken niet verder.

7. MamaBenjamin

Overigens denk ik dat je zelf wel weet hoe die dingen gaan met ontvangen/ retourneren/ betalingen. Het is geen rocker science.
    Staat ook op hun site he

8. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Kennen zeggen Rotterdammers en ik kom namelijk vandaan

Staat helemaal niks op die blaadje alleen bedrag zelf

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Hier is het zo dat eten en drinken voor gaat op hebbedingen en rekeningen zoals hypotheek etc voor op voorgaande zaken.

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Wat er al eerder is gezegd er zit toch een rekening bij en daar staat toch op VOOR welke datum het betaald moet worden?
    ...................

11. MamaBenjamin

Dit dus. Check die rekening nou maar, het staat er op hoor...

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als iedereen zich zo aan ts ergert zet je haar toch op de negeerlijst of lees je haar topics niet...ben je ook van dat probleem af.

13. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ja is makeup. Tis opengemaakt niet gebruikt. Ik zie net terug retour brief . ik ga morgen bellen als het niet kan de 20ste retour ik terug

14. penseel

penseel Niet meer actief

Ga nog steeds keertje met je afspreken. Al is het echt om je te helpen. Eerst stoorde ik mij er aan maar begin het sneu te vinden. Je hebt hulp nodig. Iemand om mee te praten. Echt. Denk dat je wel lief bent. Misschien zelfs naïef.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Waarom maak je dan het product open als het retour moet?

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Make-up

17. 1LittleWish

1LittleWish Actief lid

2 apr 2014
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verrassend hahaha

18. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mommy12, wat zit er verder bij het pakketje? Een rekening, een acceptgiro? Of alleen een pakbon of brief? Er zal vast iets bij zitten. Misschien niet in het pakketje, vaak plakken ze het ook op de verpakking, dus waar je adres staat. Dan is dat niet alleen een sticker met je adres, maar zit daar ook de rekening in. Misschien handig om dat even na te kijken?

Sowieso ze morgen even bellen en uitleggen dat je het pakketje eigenlijk niet meer verwacht had, dus er geen geld voor gereserveerd had. Dat je het wel graag wilt houden en betalen, maar dat dat pas de 20e kan.

Wat voor soort bedrijf heb je het bij gekocht? Een grote zaak als Wehkamp e.d. of juist een kleine website? En wat heb je gekozen bij betalen, een machtiging of moet je het overschrijven/op rekening?

19. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Maar eventjes voor 1 keertje serieus: mommy, ik denk dat je hier op dit forum misschien niet helemaal op je plek zit.. De type vragen en topic's die je opent hebben over het algemeen niks te maken met zwangerschap/kinderen/kinderwens/opvoeding e.d. Ik denk (persoonlijk hoor, daar kunnen anderen over verschillen van mening) dat je op een Viva forum beter op je plek bent.. :)

20. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    En inderdaad, het zou handig zijn als je iets meer moeite doet om je zinnen te formuleren. Spreektaal is prima, maar dat kun je best even aanpassen op een forum. Dus niet meteen op 'reactie versturen' klikken maar het eerst nog even doorlezen en kijken of er wel echt staat wat je bedoelt. Dat scheelt ook een hoop overbodige vragen wat je bedoelt en waarschijnlijk ook een hoop irritaties. Gewoon een tipje..

Deel Deze Pagina