Ga naar Ako met je make up. Koop daar een PostNL doosje voor een euro en geef het aan de verkoopster met het adres samen. En anders ga je met je make up en je doosje naar de Jumbo. Daar heb je PostNL punten. Betaal die 6,75 verzendkosten en klaar. Probleem opgelost.
Mennn... Ik ben éven niet online en TS heeft alweer het volgende reltopic geopend. En vervolgens krijgt iedereen hier een mega waarschuwing voor een ban... Even denken... Door wie komt dit gezeur nu allemaal? 3 weken geleden was het hier nog erg rustig..
Misschien moeten we deze "petitie" steunen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/545972-gebruiker.html En nu weer on topic
Beste beheer, Menen jullie dit nu écht serieus? Krijgt mam1991 nou echt een ban door deze opmerking? Ik snap er werkelijk niets meer van en zou heel graag een pb ontvangen met waarom er op deze manier gehandeld wordt.. Ik hoop op een reactie!
Ja helaas. Ik had nog graag een reactie willen geven.. Hoe kunnen we een bepaalde gebruiker respecteren als ze alleen maar disrespect over zich afroept?
Ik zou graag ook willen weten (eventueel in pb) waarom dit gebeurt? Gezien ik het best met mam1991 eens ben... krijg ik nu ook een ban? Ik ben het overigens wel vaker eens met meningen(!) die niet in het straatje van een ts passen. Kan of mag dit nu nog wel? Ik ben ietwat verward, en weet niet meer wat niet of wel te mogen zeggen. Graag duidelijkheid hierover
Ts, ik zie deze vraag nou al een paar keer voorbij komen, antwoord eens. Dit is namelijk wel een hele goede vraag. Het ligt er namelijk aan welke vd 2 je hebt geopend of je het nog terug kan sturen.
Oh my god. Ik ga maar slapen Jullie reageren zo en ja dan word wat van gezegd gelijk voor elkaar opnemen maar monny12 die mag lekker stikken. Toch jullie allemaal tegen 1 beetje triest Zal voortaan niks meer openen.