Fijn, kan hier een slotje op toch? Vraag dat nog even, zijn we hier weer klaar, kunnen we allemaal lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen Slaap lekker!
Nou lok je het zelf uit... Tuurlijk komt iedereen voor elkaar op! Is niet zo gek toch? als ene topic snel dicht is en verwijderd word terwijl deze topics alleen maar opgeschoond worden en gedreigd word met een ban. Vind dat niet normaal nee.
Onrespectvol reageren betekent een ban. Dat gaat ook voor jou op neem ik aan. Begin die hele hetze nou niet opnieuw.. We proberen nog steeds om je te helpen hoor, zodat je morgen niet voor jan doedel bij een (hoop ik) postkantoor staat. Of dat je iets opstuurt met flinke kosten en daarna het product nog mag gaan betalen omdat je het niet mocht terugsturen vanwege dat het geopend is. Als je hulp zoekt, moet je wel luisteren naar de antwoorden. Heb je nu al op de site gekeken wat betreft de voorwaarden voor retourneren? Staat er nog wat bij de make-up sectie? Heb je anders een sitenaam zodat sommige hier voor je kunnen kijken als je dat fijner vindt?
Maar misschien een rare vraag....Waarom koop je make up via een postorderbedrijf/via internet? en niet gewoon in de winkel? dan kun je de kleuren etc toch beter bekijken (lijkt mij, ik ben er zo een die echt nooit iets via internet of postorder koopt, al helemaal geen make up)
Als je altijd hetzelfde merk/kleur hebt, zit er wel logica in. Dan maakt het niet uit en kun je bijv aanbiedingen op Internet zoeken. Bij onbekende merken of kleuren zie ik de logica ook niet
Mommy12, Aangezien je besloten hebt het product te houden en om verdere discussies te voorkomen doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl