moe, moe moe.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door safian78, 14 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Het is echt verschrikkelijk, ik ben ontzettend moe. ALs ik uit mijn werk kom lig ik eerst 2 uur te slapen voordat ik er weer een beetje ben. Ik voel me lui en heb de hele dag door hoofdpijn. Helaas mag je geen paracetamol als je zwanger bent anders had ik er allang eentje genomen. Kortom ik voel me enorm kl#ten!!! Ik weet waar het van komt en dat het weer over gaat, dat scheelt maar ik wordt er zo moe van...........

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Op dit forum staat toevallig nog een onderwerp hierover met het kopje 'hoelang'. Kan je zien hoe lang het bij anderen heeft geduurd.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Vervelend he :( Het enige wat je eraan kunt doen is toegeven aan de vermoeidheid. Lui ben je echt niet hoor, je lichaam is keihard aan het werk!
    Je mag overigens best paracetamol als je zwanger bent. Alleen niet te lang achter elkaar. Veel water drinken wil ook nog wel eens helpen tegen hoofdpijn.

Sterkte!

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    je mag zeker wel paracetamol als je zwanger bent. Alleen liever niet met Codeïne erin.

Geef er maar gewoon aan toe, meer kan je niet doen.

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jep gewoon een paracetamolletje nemen, en lekker slapen, want je moet gewoon toegeven aan je lichaam ;)

6. Niet meer actief

Kl*te hé die moeheid...
    Ik heb er nu ook weer last van :(
    De eerste 11/12 week ook vreselijk moe en toen een paar week topfit...
    Nu begint alle ellende van voor af aan moe en overgeven bah bah bah....
    Heb net wel een paar dagen in het ziekehuis gelegen met bloedverlies en moet dus ook heel rustig aan doen maar het is net of die moeheid en misselijkheid alleen maar erger wordt als ik rust pfffff...
    Tis maar goed dat we allemaal weten waar we het voor doen....
    Heeft er iemand misschien nog huis tuin en keuken tips wat je kan eten tegen misselijkheid en zuurbranden...???

Liefs sas

7. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Dank voor de tip, ik had het nog niet gezien :oops:

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb het ook gehad die moeheid. Vreselijk! Je kunt er maar het beste aan toegeven. Bij mij was het met 13 weken helemaal over!

Pim

9. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik had er ook erge last van. Heb zelfs nog een topic geopend hier. Wanneer iedereen zich fit hoorde te voelen voelde ik mij vreselijk moe. Ik ben nu halve dagen aan het werk en doe echt rustiger aan en moet zeggen dat ik me nu pas heerlijk voel. Alleen als ik vroeg moeet werken al is het maar voor vier uurtjes (dan moet ik om vijf uur op) dan ga ik als ik thuis ben echt nog even slapen. Dus je moet r aAN TOEGEVEN. En hoofdpijn had ik ook erg. En veel water drinken helpt echt. Want je lichaam produceerd nu meer afval stoffen waardoor je je veel zieker en moeier kan voelen. Ik had er helemaal last van als die kleien ging groeien.

Dus gewoon aan toegeven.

succes

10. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    Hoi Safian,
    ik ben nu 8 weken zwanger en een paar dagen, maar ik ben ook ontzettend moe. Ik slaap 's middags ook als het kan, ik merk echt dat dat ineens moet of zo.
    Wel vervelend als je je op je werk zo voelt....
    sterkte en ik hoop dat wij ons gauw weer fit voelen.
    Liefs arielle

11. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Nou dat hoop ik ook, ik ben echt een dwijl de laatste dagen!!

12. arielle

arielle Actief lid

27 jun 2006
    355
    0
    0
    nou sterkte dan vandaag, ik ga alvast maar aan de siësta denk ik!!!!!

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ben ook onwijs moe.. pfff. Heb amper fut om wat te doen hier op mijn werk. bah..
    als ik thuis ben moet ik koken en daarna plof ik meestal neer op de bank...

14. nikkiesmom

20 jul 2006
    31
    0
    0
    Grafisch medewerker
    Nijverdal
    Pfff.. jaaaaaa ben ook enorm moe!! Helemaal met deze hitte!! En vreselijk misselijk, bluuuuggg... Val alleen nog maar af!!! Maar ja, tis allemaal voor t 'goede doel' hé!! heb er alleen deze zw.sch. veel meer last van dan de vorige.... Maar ja, gaat wel weer over en over een tijdje lach je er om wel leuk om een dagboek bij te houden met daarin hoe je je nu steeds voelt, kun je bij een ev. volgende zw.sch. nog eens weer lezen als troost! Liefs, José

15. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hier nog eentje die niet vooruit te branden is. Werk 40 uur in de week en dat is nu echt VEEL. helemaal omdat het komkommertijd is en er dus vrij weinig te doen is, maar je wel geacht wordt aanwezig te zijn :-S... + die warmte...
    Ben zo blij als ik thuis kom en mijn mannetje voor het eten zorgt elke avond. Heb er de kracht niet meer voor ;) hihi
    Om negen uur is het douchen (lekker koele douche) en naar bed. Dan paar keer er uit 's nachts om te plassen en door de warmte slaap je toch minder lekker... kortom, alles bij elkaar opgeteld: MOE
    Gelukkig is het bijna weekend, kunnen we weer even bijslapen en batterijtje opladen voor een nieuwe week...
    alle moeie meiden (MOEders); veel succes.

Deel Deze Pagina