niet bij overdracht woning kunnen zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Maar gaat het nu om aankomende maandag of die maandag erop?

Als het om de maandag erop gaat is de kans best wel aanwezig dat je inderdaad al bevallen bent.. Dan zou ik je kindje gewoon meenemen. Is toch niet zo'n probleem? Ook al kan hij/zij zich nog niet helemaal op tempratuur houden, lekker warm inpakken en dan komt het helemaal goed.

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik zou gewoon even bellen en zelf overleggen wat de mogelijkheden zijn, neem aan dat het bij ieder verschillend kan zijn.

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zou zowiezo even bellen met de notaris hierover. Voor het zelfde geld lig je op dat moment net te bevallen of lig je in het ziekenhuis. Gaan we niet vanuit natuurlijk, maar het is wel fijn als je van te voren weet hoe het dan al la minute opgelost kan worden.

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Wij kopen het huis ook van mijn schoonouders idd en niet alleen zij rekenen erop maar ook mijn schoonzus rekent op een deel van de opbrengst van deze woning (zit allemaal notarieel in elkaar) dus buiten het feit dat wij 3500 euro neer moeten leggen als het niet doorgaat, rekenen nog 4 mensen op de overdracht. Zijn zus is zelfs al bezig met verbouwen en rekent echt op dat geld.

Ga inderdaad even bellen maandag en ben blij dat jullie met die opties komen dan kan ik die ook voorleggen.

Het gaat trouwens niet om a.s. maandag maar om de maandag erop (30e). Ik hoop dat ik zo vroeg mogelijk beval en een gezond kindje op de wereld zet want dan kan ik sowieso mee maar dat heb ik niet in de hand natuurlijk! Als ik vrijdag een kindje met complicaties op de wereld zet waardoor het een slechte start heeft, ga ik zijn gezondheid niet op het spel zetten uiteraard.

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou dan is het heel simpel, je probeert er gewoon bij te zijn maar als het niet goed gaat met jou of je kindje dan gaat het niet.. Geef dat ook aan bij je schoonouders.. Er zijn nou eenmaal dingen die je niet zelf in de hand heb.. Voor hetzelfde geld krijg je die zondagavond wel een keizersnede.. Dan kun je die maandag echt niet bij de notaris staan.. Ik zou het er echt nog even met je schoonouders over hebben..

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij zijn met onze eerste ook binnen een week en uur heen en terug gaan rijden toen d opa van mijn man op sterven lag en er geen nog wilde laten zien. Ik denk dat je geen keuze hebt als je geen extra geld kwijt wil zijn. Maar ik snap sowieso niet dat jullie deze datum gepland hebben. Anderhalve week na je uitgetekende datum, is vragen om dit probleem natuurlijk.

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    never mind. Mn vliezen zijn vanmorgen gebroken :D

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes dan maar!

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Succes met bevallen en alles regelen.

10. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Dank jullie wel. Heb nog geen weeen dus het is even afwachten.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38

Haha, succes!!

12. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Als het kind gezond is zou ik hem of haar gewoon mee nemen, ook al is hij of zij bijv 2 dagen oud. Mijn dochter kwam uit het ziekenhuis toen ze gecorrigeerd -2 weken was :) En net 2 kg woog, ze moest met -12 gewoon mee in de auto, 35 km naar huis rijden. Niks aan het handje :)

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Succes!
    Ik wens je een ongecompliceerde, vlotlopende bevalling toe!

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even iemand laten oppassen?

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Succes! Hopelijk heb je snel je kindje in je armen!

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wow spannend!!!

17. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Kindje is gisteravond geboren! Dus die kan ik maandag gewoon meenemen komt helemaal goed!

18. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Gefeliciteerd en gelukkig maar dat je het lekker mee kan nemen.

19. Gefeliciteerd happyglow :D

20. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Proficiat! Zo zie je maar, eind goed al goed :)

Deel Deze Pagina