niet bij spaargeld kunnen grmbl (icesave)

Discussie in 'De lounge' gestart door minipi, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zouden jullie niet meer willen reageren op de berichten die voor mijn waarschuwing stonden. Tuurlijk mag je op een respectvolle wijze reageren op hetgeen bijdraagt aan de discussie, maar ik krijg nu het idee, dat er door sommige van jullie, alleen op het geharrewar gereageerd wordt. Op deze manier komt het slotje vanzelf, en dat zou jammer zijn voor de gedupeerden, die door dit alles natuurlijk behoorlijk gefrustreerd zijn.

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Inmiddels is het duidelijk toch dat de regering het oplost voor de gedupeerden... Gelukkig voor de gedupeerden!

3. Niet meer actief

Denk dat het misschien sowieso slim is om een slot op dit forum te zetten, aangezien het duidelijk is dat de gedupeerden hun geld wel terug zullen krijgen en de discussie hier niet echt leuk is!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    denk dat forum wel op slot kan, schiet niet op, eindeloze discussie....................

5. Niet meer actief

Bedoelde ook dit topic.. niet het forum sorry haha

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik hoorde vanavond op BNR dat Wouter Bos, toen hij zei dat men linksom of rechtsom, meteen werd teruggefloten door Nout Wellink van de Nederlandse Bank. Dit zou nl. suggereren dat men het geld evt. van de Nederlandse staat zou kunnen terugkrijgen, maar hij bedoelde linksom of rechtsom van de IJslandse staat, dus niet van de Nederlandse?

Kortom een slip of the tongue van Wouter Bos? Weet iemand hoe dit zit?

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hmmmmm pregnantland / babyland? hihi :)

8. Niet meer actief

Babyland! :D:D:D

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Na jouw eerste waarschuwing gaan mensen gewoon door met hun geouwehoer en het zwart maken van de ander.
    Er zijn geen gedupeerden meer; iedereen krijgt zijn geld terug, dus dit topic gaat nergens meer over.
    Een slotje lijkt me dus gepast.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    deal ;) :)

11. Niet meer actief

:) met mini seabertjes enzo :p

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk inderdaad dat de discussie niets meer bijdraagt. Dus deze gaat dicht!

Deel Deze Pagina