Net was op het nieuws dat het niet lang meer duurt voor de spaarders bericht krijgen wat er nu gebeurd met het spaargeld. Gelukkig maar, want ik zou er een maagzweer van krijgen.
waarom in de tuin? in de fundering. .gouden en diamant tanden de hele familie, de honden en katten ook, lol.
Dat bedrag an sich zegt natuurlijk helemaal niks! Het is slechts 34,8% van het BBP. In Belgiƫ bedroeg de staatsschuld eind februari 2008 ruim 290,342 miljard euro, of ongeveer 90,9 procent van het BBP. Zo staan onze buren ervoor! Nederland is een rijk land met een stevige goudvoorraad Dat is veel interessanter dan de staatsschuld. Wij behoren tot de rijkste Europese landen en onze koopkracht ligt ruim 30% boven het Europees gemiddelde.
, ja mooie diamanten tanden. En de hond kan wel een nieuwe halsband gebruiken. Nederland heeft inderdaad genoeg, en weet goed te budgeteren. ( VOC Goud).
De Nederlandse economie is gekoppeld aan de Duitse. Als het in Duitsland (is hier) slecht gaat, dan gaat het in Nederland ook slecht. En schijn bedriegt. Een aantal jaren geleden had Nederland de hoogste inflatie.
De staatsschuld op zich zegt niks, de staatsschuld van Ijsland is dacht ik ook maar iets van 30% van het BBP. Maar Belgiƫ staat er wel slechter voor dan Nederland.
dat kan wel zo zijn..maar toch gooien wij elk jaar de rente over de balk van 9,1miljard en dat is een beetje zonde als de staatsschuld wel degelijk minder kan zijn..want met staatoverschot worden alleen maar rare dingen betaald ff de zin verandert
Inderdaad. Toen de VVD nog in de regering zat, was minister Zalm daar hard me bezig, maar hij werd weggehoond door de partijen die nu de regering vormen en alleen maar geld weggeven Alle burgers piepten; want het afbetalen van de staatsschuld kwam voor de rekening van de belastingbetaler.
Gewoon bij de DNB. Hartstikke slim van je; de goudprijs stijgt alleen maar. 'k Zou het alleen wel in een kluis stoppen.
Moet je VVD stemmen, nu hebben we er niks aan. Maar ach, Bos is volgens jou dan ook een hele goede; beide heren hebben immers dezelfde opleiding genoten.
Het helemaal afbetalen van de staatsschuld is trouwens ook ongewenst. De rente die de overheid betaald komt terecht bij de AOW in de vorm van toeslag op het pensioen (daar heeft de overheid immers een deel van het geld geleend!).
- Hoe meer rente de overheid betaald, hoe meer toeslag op de AOW. - De Nederlandse staatsschuld valt ruim binnen de marges van de Maastrichtnorm (tot 60% van het BBP) - En het is echt geen tikkende tijdbom, die staatsschuld.
zo en waar ben jij zo slim geworden? wat doe je in het dagelijkse leven? ff offtopic ben daar dan wel benieuwd na...
@zogelukkig, ik geloof dat als je even terugleest je kan zien dat IK niet degene ben die begonnen is met persoonlijk spelen maar oke. Ik ga niet eens meer op jou reageren, lijkt me beter! Maaree.. als jij vantevoren wist dat het slecht ging met ijsland vind ik het vreemd dat zowat niemand dat wist maar dat terzijde hoor! En nogmaals, wat mijn laatste bericht geloof ik ook al was T is klote voor iedereen, klaar
Nee hoor, ik speel niet op de man. Ik heb alleen op een nette manier tekst en uitleg gegeven, pure feiten, niks persoonlijks. En ik heb meteen gezegd dat ik hoop dat de spaarders bij Icesave hun centjes terug krijgen, zou wel zo fijn zijn.