Papa heeft het ook gevoeld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Gisteravond lagen we lekker in bed te kletsen en ik zei tegen mark van nou het wordt tijd dat je de kleine eens goed gaat voelen en zei ook dat ik zelf vond dat de kleine heel rustig was.

Ik had het nog niet gezegd of er werd lekker bewogen in mijn buik en kon het zelf ook goed voelen op mijn hand dus ik meteen de hand van mark gepakt en ja hoor hij voelde de kleine heel erg goed bewegen en we waren zo blij.

We hebben heerlijk genoten van dat gevoel en besefte echt weer hoe bijzonder het allemaal is een klein mensje wat in je buik groeit en beweegt.

Echt geweldig.

Sorry wou het even delen met jullie :oops:

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Leuk he? mijn vriend zit ook regelmatig met zijn handen op mijn buik.De schopjes worden per week harder!

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Leuk is dat he.
    Mijn ventje krijgt er ook nooit genoeg van. het is zelfs zo dat eerst tegen de kleine in me buik word gepraat en gekust en dan pas ik haha maar het is heerlijk als je ventje er nu ook an mee kan genieten.

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Mijn man heeft het ook gister gevoeld voor het eerst, hij vond het helemaal geweldig..!

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Die van mij heeft al een paar keer zijn hand op mijn buik gelegd maar tot nu toe nog niet gevoeld.
    Pas als mannen het voelen is het al weer een stukje dichter bij voor hun en dat ze ook mee kunnen genieten, vind ik zelf dan.
    Dus hoop dat mjn kereltje het ook snel mee kan voelen.

Groetjes Anna.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn vriend heeft het nu ook voor de 2e keer gevoeld... Die blik op zijn gezicht...WAUW! Met geen pen te beschrijven... Heerlijk genieten!

7. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ja meiden dat is super he! Ik/wij kunnen er ook geen genoeg van krijgen..elke avond meld ie zich wel een keertje en dan komt manlief direct bij me op de bank zitten met zijn hand op mijn buis...:D Geweldig!

8. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ja helemaal geweldig is dat he. Leuk dat je mannetje het nu ook kan voelen. En het wordt alleen maar erger hoor :)
    Mijn ventje valt bijna elke nacht in slaap naast me met zijn hand(en) op mijn buik.

9. Niet meer actief

ja mijn vriend lokt het soms ook uit en dan reageert ze ook welles.. (alleen als ze zint heeft haha)

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    jaloers :oops: :oops:
    Ik moet nog even geduld hebben, ik kijk er zo naar uit dat mijn man het kindje kan voelen!
    Maar helaas moet ik zelf ook nog op de eerste tekenen van leven wachten, geduld geduld geduld....
    Groetjes, Anakin.

11. sheena

sheena Lid

26 sep 2006
    30
    0
    0
    ik kwam vanochtend van me bed af zei hij nou ze was erg druk he vannacht .
    Hij had dus de hele tijd terwijl ik lag te slapen met de kleine gespeeld in me buik
    vodn dat zo lief :)

12. Niet meer actief

meis daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen dat is toch geweldig zo´n moment samen ik kan niet wachten hoor hihihi

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Tis ook fijn als je vriend/ man de kleine ook voelt, ik lag pas al te slapen en mijn vriend kwam later naar bed, smorgens zei hij van, ik lag vannacht een hand op je buik om de kleine welterusten te zeggen en de kleine reageerde erop om tegen zijn hand te duwen hij vond het helemaal geweldig

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Leuk zeg!

Ik kan ook niet wachten tot het moment dat mijn vriend de kleine ook kan voelen.
    Zelf voel ik hem wel al regelmatig, maar omdat de placenta aan de voorkant ligt zou het wat langer duren om hem van 'buitenaf' te voelen.

Deel Deze Pagina