hoi meiden even een vraagje; ik heb nogmaals een test gedaan nu ik 2 dagen overtijd ben zeg maar. Maar ik vind de test nou niet meteen heel vet positief aangegeven terwijl ik al 6 dagen geleden voor het eerst heel licht positief testte. Is dat normaal of zou de test inderdaad nu twee vette strepen aan moeten geven. alvast bedankt voor het reageren, liefs irisje
Had ik ook, 1 erg dun licht streepje! zelf een paar dagen achter elkaar.Pas na ruim 1 week overtijd werd het echt duidelijk en toen deed ik al mee aan MVM.....
Bij mijn eerste test was mijn streepje heel licht. Vorige week donderdag (MvM) was het controlestreepje donkerder dat dat van de teststreep! Gr, Butterfly
Ik had ook een licht streepje en een week later pas een vette streep. Je kunt nu echt niet meer om mijn buik heen, dus ook dat lichte streepje is goed hoor!
hoihoi ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met een lichte positieve test. ik maakte me toch een beetje zorgen omdat ik toch al 2 eigenlijk 3 dagen overtijd was en dan niet zo'n overtuigende test had maar, dat zal wel wat later dus komen in de zwangerschap. hartsikke bedankt voor jullie reacties! liefs irisje
Je kunt anders altijd nog een digitale test doen van CB. dan staat er in het schermpje zwanger! Mijn testen bleven ook een beetje 'vaag' (zie ook album), en hoewel ik zelf wel overtuigd was vond mijn man het wel een beetje 'vaag' blijven. Ik heb toen zo'n digitale test gedaan. Toen was ie wel overtuigd hoor en moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook leuk vond om te zien hoor
Ik had bij eerste test een iets dunner streepje. Een paar dagen later was ie bij de 2e test al een stuk dikker. Bij de test een week later van MvM was ie dikker dan de controlestreep Mona
ik ook eerst heeeeel licht. een dag of 4 later donkerder, maar nog steeds lang niet zo als de controlestreep.
De eerste test was superlicht. Toen ik 2 weken overtijd was heb ik nog een keer getest (om te bewaren) en die was wel vet positief.
Volgens mijn vk ben je niet een beetje zwanger. Bij een streep, hoe licht ook, ben je dus gewoon zwanger.
hoihoi nee, beetje zwanger bestaat niet, maar ik denk dan, maak ik wel genoeg HCG aan? snap je... liefs irisje
Mijn teststreep is nooit zo donker als de controle streep geworden. Wel heel duidelijk maar gewoon niet donkerder. Ik ben toch echt zwanger hoor!
Mijn 1e test was heel licht, 2e ietsjes donkerder maar nog steeds erg licht(die van MvM) en 3e was weer lichter dan de 2e test (ook weer van MvM omdat ze wilde dat ik na een paar dagen voor de zekerheid nog een keer testte) Toch blijk ik precies op schema te lopen qua uitgerekende datum en gaat het allemaal goed. Mijn lichaam maakt misschien minder snel HCG aan? (bij mn dochtertje ook altijd vage testen gehad)
EEN STREEPJE IS EEN STREEPJE EN DIE KRIJG JE ECHT ALLEEN MAAR ALS JE ZWANGER BENT. HOE DIK DE STREEP IS MAAKT NIET UIT. GEFELICITEERD! JE BENT ZWANGER.....
ik had eigenlijk al gelijk een vette streep en heb te vroeg getest maar volgens mij zegt dat niet zo heel veel mijn lichaam maakt gewoon wat snel hcg hormoon aan dan denk ik