Ons kindje heeft spina bifida. Oftewel een open rug. Ik heb alleen heel erg last van stemmingswisselingen. We weten het nog maar 3.5 week. Ik doe vreselijk me best. Tegen iedereen zeg ik dat het wel gaat maar met mn man deel ik alles wat ik denk of waar ik tegen aanloop. Ik ben sinds woensdag weer gaan werken omdat thuis het alleen maar erger word. Ik werk een paar uurtje maar. Ik kan me slecht concentreren op me werk me gedachtens dwalen af. Honderd vragen en gedachtens in mijn hoofd. Artsen kunnen nergens garantie voor geven. En heb al me vragen al gesteld. Ik maak me gewoon vreselijke zorgen. Om de operatie en de kraamtijd in het ziekenhuus. Ik vind het echt hartverscheurend dat hij even maar bij mij mag zijn en daarna direct naar de IC moet. En geopereerd moet worden. Red hij dat wel? Red ik het wel. Wil hem de hele dag knuffelen. Ik hou zoveel van hem. Liefst ben ik nu alleen en word ik weer wakker als de bevalling begint. Ik vind die onderzoeken zo spannend. Ik lach nog hoor dames. En ik geniet van het schoppen enzo Maar ik wil gewoon blij zwanger zijn zonder zorgen. Dan vraag ik me weer af waarom wij altijd meer pech hebben als andere vrienden. Eerst een MA en nu dit. Soms ben ik echt een moeder die decursuswereld aan kan. En soms loop ik te janken als een klein kind. Sorrt moest even me verhaal kwijt. (Ik loop al bij de medisch maatschappelijk werker)
Ik kan je hier niet bij helpen, heb hier (gelukkig) ook geen ervaring mee. Maar ik wil je heel veel sterkte wensen!! En ik vind het heel logisch hoor dat je het moeilijk vind! Het is niet niks. Je wilt je kinderen het liefst al het leed besparen. Sterkte meid!
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik wil je sterkte wensen. Het is natuurlijk niet niks en het is logisch dat je je zo voelt. Ik hoop dat alles goed komt.
Wat fijn dat je er zo goed met je man over kan praten. Die steun heb je nu hard nodig. Dat je bang bent en angstig voor iets waar je geen invloed op hebt is gewoon erg frustrerend. Wil je heel veel sterkte wensen en schrijf alles gewoon lekker van je af als dat oplucht!
Ik loop net in een ander topic te klagen dat zwanger zijn me zwaar valt ivm kleine dingen en dan ben ik nog maar 8 weken.. En nu lees ik dit.. Ik neem direct mijn woorden terug en wil je heel veel sterkte wensen.. Ik hoop echt dat alles goed komt. Liefs
Logisch dat je je zo voelt! Denk dat iedereen dat zou hebben na zo'n uitslag, het is toch ook vreselijk. Iedereen wil een onbezorgde zwangerschap en genieten van alles, zelf heb ik er geen ervaring mee maar heb wel vaker gehoord dat kindjes die met SB geboren zijn best een goede kans hebben op een normaal leven. Geloof dat laatst zelfs een topic was geopend door een vrouw die SB had en nu zwanger was! Ik ben erg blij dat je goed met je man en met die maatschappelijk werkster kan praten. Ik wens je ontzettend veel sterkte en hoop dat alles goed komt Dikke digitale knuffel