spenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwiep, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Moet je de spenen van de flessen ook om de zoveel maanden vervangen? Ik geef borstvoeding maar op de dagen dat ik werk krijgt mijn zoontje afgekolfde melk in een flesje. Ik heb de spenen nog nooit vervangen, vroeg het me af of ik dat niet eens moet doen.

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Volgens mij moet het wel, weet niet na hoelang. Ik vervang ze wanneer ik ze smoezelig vind, lijkt me wel zo hygienisch!

3. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik let er idd ook op of ze gewoon nog goed zijn en af en toe ff uitkoken. Volgens mij was het officieel na 3 maanden? Maar ik gebruik die van mij langer hoor.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja officieel na 3 maanden en wij hebben dat ook gedaan. Maar ja ik denk weleens ze kunnen het ook zeggen omdat je dan weer nieuwe spenen gaat kopen en dat vinden de winkels natuurlijk wel leuk

5. Rianne Heringa

17 aug 2009
    9
    0
    0
    Groningen
    Ik keek altijd een beetje hoe de spenen eruit zagen. Na een maand of 3 blijven ze wat viezig na het uikoken, dan verving ik ze altijd.

Groetjes!

6. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Dank voor de santwoorden. Ik zit nu nog niet aan de drie maanden, maar denk dat ik ze dan ook maar vervang.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb 5 flessen.
    Valerie is nu 8 maanden oud en ik heb 1x alle spenen vervangen.
    En ik vind het wel prima zo. Blijf niet aan de gang. De spenen zijn gewoon schoon en worden niet smoezelig.

Deel Deze Pagina