Moet je de spenen van de flessen ook om de zoveel maanden vervangen? Ik geef borstvoeding maar op de dagen dat ik werk krijgt mijn zoontje afgekolfde melk in een flesje. Ik heb de spenen nog nooit vervangen, vroeg het me af of ik dat niet eens moet doen.
Volgens mij moet het wel, weet niet na hoelang. Ik vervang ze wanneer ik ze smoezelig vind, lijkt me wel zo hygienisch!
Ik let er idd ook op of ze gewoon nog goed zijn en af en toe ff uitkoken. Volgens mij was het officieel na 3 maanden? Maar ik gebruik die van mij langer hoor.
Ja officieel na 3 maanden en wij hebben dat ook gedaan. Maar ja ik denk weleens ze kunnen het ook zeggen omdat je dan weer nieuwe spenen gaat kopen en dat vinden de winkels natuurlijk wel leuk
Ik keek altijd een beetje hoe de spenen eruit zagen. Na een maand of 3 blijven ze wat viezig na het uikoken, dan verving ik ze altijd. Groetjes!
Dank voor de santwoorden. Ik zit nu nog niet aan de drie maanden, maar denk dat ik ze dan ook maar vervang.
Ik heb 5 flessen. Valerie is nu 8 maanden oud en ik heb 1x alle spenen vervangen. En ik vind het wel prima zo. Blijf niet aan de gang. De spenen zijn gewoon schoon en worden niet smoezelig.