niet de winkel in durven.

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    goed van je!!!

ik ben vandaag ook bij de lidl geweest, ik ben daar bekend, personeel is heel leuk, en dat gaat redelijk. maar ik moest, had geen eten in huis, als het echt niet gelukt was, was mijn man wel gegaan, maar ik ben trots op mezelf dat ik toch "zo maar" even heen ben gefietst

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goedzo!

ik ga ook altijd naar een bekende winkel dat voelt veel fijner!

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    zeg...wat me opvalt is dat de meeste angsten ontstaan zijn in of na een zwangerschap. zou de hormonen hier een groot aandeel in hebben gehad?? Ik had het voor die tijd nml helemaal niet..moe of niet moe, ik ging overal in. Nu gelukkig ook wel weer maar zo af en toe overvalt het me nog weleens. Ook in grote groepen mensen (drukte) krijg ik het een stuk sneller en idd ook vermoeidheid speelt een grote (negatieve)rol.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@roes dit heeft zeker met hormonen te maken, tenminste dat zegt mijn huisarts en psycholoog.

5. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    maar dat dit dan zo impact heeft dat het maanden na een zwangerschap nog zo door suddert...gek iets toch die hormonen..

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

tsja ze zeggen 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren, ik heb dit 2 maanden na de bevalling ook gehad, het toen overwonnen en in januari helaas een flinke terugval. een postnatale depressie lichamelijk helemaal niet goed en dat komt dan ook weer om de hoek kijken.

ik ging voorheen ook naar de winkel moe of niet moe.

7. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    goh heb je ook flinke grote stappen vooruit moeten maken zeg....fijn dat het je nu beter gaat joh.
    ik vraag me werkelijk af of het ooit nog 100% over gaat. Persoonlijk denk ik dat je er altijd 'vatbaar"voor blijft bij vermoeidheid oid. Jammer vind ik het wel omdat ik voor mijn zw.schap zo kon genieten van concerten,bios of festivals...dat is me nu echt veels te druk...uit eten doe ik eigenlijk alleen doordeweeks omdat het vanaf vrijdags zo akelig druk is..

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk dat het iets is wat bij je hoort:( en bij vermoeidheid ben je extra vatbaar.

9. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    tja..dat denk ik ook,tis nie anders....

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

idd! lastig vind ik het wel hoor!

kan nu bijv. ook nog moeilijk s'avonds en overdag naar vriendinnen is gewoon weg nog te druk en vermoeiend, en had voor morgen afgesproken met 2 vriendinnen hier film te komen kijken, word er gewoon weer gevraagd of ik daar kom, dus leg het nogmaals uit.. word daar ook zo moe van.

11. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    ik herken dat idd wel ja..maar ik snap ook wel dat mijn vriendinnen dat nog wat 'vreemd"vinden omdat ik voorheen zo'n feestnummer was....en ik hield van drukte ed. Ik moet nog steeds aan the new me wennen ,dus dat zij dat ook moeten snap ik best. Heb vaak gevraagd of ze me op wilde komen halen als fietsen te ver was. Ook zoiets vreemds....autorijden heb ik al lange tijd niet gedaan zelfde klachten..maar fietsen, brommeren ed is geen probleem ook niet als ik moet wachten voor een stoplicht....wat in de auto nog steeds problemen kan geven..

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

autorijden is idd ook vermoeidend heen gaat wel maar terug...

13. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    apart iets toch.....

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is zeker apart, maar geloof er wel in dat het goed komt. heeft gewoon tijd nodig.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Maar vermoeidheid speelt altijd een rol denk ik, óók als je niet met angsten te maken hebt. Ik bedoel, bijna iedereen die érg vermoeid is is sneller
    -boos
    -ongeduldig
    -emotioneel

ik denk ook dat de hormonen belangrijk kunnen zijn -tijdens de zwangerschap wordt dat ook geaccepteerd en half lacherig worden daar veel dingen opgegooid... Alleen ná de zwangerschap is het ineens niet meer zo normaal blijkbaar.. (voor de buitenwereld)

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nee na de bevalling moet je maar binnen een paar weken weer op de been zijn ofzo! krijg ik ook vaak te horen, ben je nou nog niet de oude? dan denk ik maar ik spreek je nog wel als je zelf een kind gekregen hebt!

17. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    of de dames waarbij alles voorspoedig en zonder na kwaaltjes verlopen is..die kunnen ook van die opmerkingen maken als "nou ik was bij...weken/dagen weer helemaal mezelf hoor" of
    "goh, dat had ik he-le-maaaaaaaaaaaal niet" GGGRRRRRRRRRRRRRRRT....(lippen omhoog en tandjes laten zien)

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

tsja soms heb je van die mensen idd. heel irritant.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag weer de winkel in geweest:D en heb ik ook wat gekocht, het ging prima, toen ik eenmaal de drempel over was ging het wel daarvoor wel spanning.

Deel Deze Pagina