Hallo meiden, een vriendin van mij is vandaag op precies 30 weken bevallen van een tweeling (beide ong. 1 kg zwaar) een jongen en een meisje. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een leuk cadeau om te geven maar weet zo even niet wat ik moet geven. eigenlijk mag het iets zijn wat wat specialer is (bv met namen erop) maar wel praktisch is! wie heeft er tips?
ik heb bij snooze baby een hele grote badcape besteld waar je de naam op kan laten zetten. Is altijd erg fijn voor baby'tjes.
Wel of geen cadeautjes? hier staan leuke tips voor cadeautjes voor prematuurtjes, sowieso een geweldige site over vroeggeboren kindjes. Hopelijk heb je er wat aan. Oh, en nog iets, als je kleertjes gaat kopen, let alsjeblieft op de maat. Het is zo vervelend om veel te grote kleertjes te krijgen die nog maanden (of in geval van mijn dochter, ruim een jaar) in de kast blijven liggen, zeker als ze seizoensgebonden zijn. Prental oa verkoopt leuke dingen vanaf maat 44.
Waar wij heel veel aan hebben gehad,is een soort babydagboek voor de meiden. Daarmee hielden we alles bij wat er allemaal gebeurde in het ziekenhuis.Nu is het nog steeds fijn om over die tijd terug te lezen.
Dat is idd ook een heel leuk idee! @mamamars, wil eigenlijk geen kleertjes kopen! Is toch al zo smaak gevoelig en denk dat ze dat genoeg zulen krijgen! Wil eerder of iets blijvends kopen of praktisch zoals de badcape!
Sterkte gewenst voor de ouders! En ook voor jou met een ivf poging in het vooruitzicht. Jouw onderschrift,en de geboorte van de tweeling van je vriendin zou mijn verhaal kunnen zijn.