Dochter wil alleen bankhangen met dit warme weer...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Benzoblij, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Ik heb een dochtertje van 2 1/2 en ze weigert sinds kort te slapen 's middags, maar eigenlijk heeft ze het wel nodig.
    Vanochtend heeft ze vanaf een uur of half 10 heel lief met bakken water etc. buiten gespeeld.
    Maar nu na de middagboterham wil ze eigenlijk alleen nog maar op de bank liggen en tv kijken :).
    Maar dat gaan we natuurlijk niet doen tot dat ze naar bed gaat vanavond.
    Als ik haar mee op pad neem, dan wordt het zeker een drama omdat ze zo moe is...
    En dat middagslaapje weigert ze dus :(. Het is ook wel erg warm in haar kamertje.
    Iemand tips?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Lekker ff 1 of 2 uurtjes laten bankhangen om toch te rusten en dan weer op pad. Of anders op jouw bed (is koeler?) samen boekjes lezen oid.
    Ze heeft denk ik de rust nog even nodig ondanks dat ze neit slaapt

3. Samama

Samama Niet meer actief

Idd, lekker laten bankhangen een uurtje of 2. Die meid van mij doet dat 's morgens. Ik vind het niet erg hoor, jij doet dat zelf toch ook wel eens, lui op de bank omdat je het nodig hebt ;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ja hier mag Isabella zeker bankhangen.

Die paar uurtjes na het middag eten heeft ze juist even nodig. Slapen wil ze al een jaar niet meer.

Moet wel zeggen dat het bankhangen nu al iets minder wordt. Ze is sneller weer fit om dingen te doen.

Ik denk dat jou dochter het even nodig heeft om te rusten maar niet meer echt hoeft te slapen.

Je kunt ook boekjes aan haar geven als je Tv niet prettig vindt. Isabella kiest zelfs vaak liever een boekje dan tv.

Wat je misschien ook kunt doen is lekker met de buggy gaan wandelen en dan rust ze ook even lekker.

5. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Oh, dus die van jullie hangen ook op de bank :).
    Bij mij op bed is helaas niet koeler...
    Dus daar verplaatsen we maar niet naar toe.
    Gaan straks wel weer even de tuin in.
    Helaas niet op pad met de buggy, want daar wil ze echt niet meer in. Mijn peuter gedraagt zich nl. meestal als een kleuter, maar dat is ze natuurlijk nog niet...

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    lekker even laten bankhangen! Niet de hele dag, maar een uurtje of 2 moet denk ik weer voldoende zijn om de dag verder door te komen!
    Hier een meisje die eind van de middag helemaal inkakt door het warme weer! Ze mag dan best van mij lekker op de bank (of haar eigen stoel) even tv kijken.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier eentje die in de ochtend bank hangt, het is net zn moeder, want ik heb ook echt tijd nodig om wakker te worden.
    in de middag slaapt hij gelukkig nog wel, al zegt hij dat hij niet wil, maar hij slaapt wel, spook is het

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    een uur of 2 zou ik ook niet zoveel problemen mee hebben. het is toch een vorm van rusten.wat bosi ook zegt op een gegeven moment willen ze niet echt meer slapen maar moeten ze nog wel even rusten. en met zulk warm weer zijn we zelf ook wat hangeriger en slomer en sneller vermoeid.

9. Samama

Samama Niet meer actief

Oh, mijn dochter doet precies hetzelfde!

Deel Deze Pagina