Niet door het B gat zwemmen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Anouk2005, 24 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zana28

Zana28 Actief lid

29 dec 2010
    379
    48
    28
    Omdat stoppen OOK een optie is. Er zijn gewoon kinderen die boeken op gegeven moment geen vooruitgang meer, die redden het gat soms wel en de volgende keer weer niet....en het is soms moeilijk om de oorzaak te achterhalen....je kunt wel blijven doorgaan met lessen ( vooral het geld en de tijd die je erin investeert zijn soms ook een probleem), maar je hebt geen garantie dat het wel lukt. Dan is een certificaat ook nog een mogelijke oplossing, als de rest van de vaardigheden goed wordt beheerst. De wereld draait gewoon door, ook al heeft het kind dan geen "echt" diploma....en soms neemt die vooruitzicht ook een beetje de druk en lukt het alsnog.

puzzelstukje en suus1983 vinden dit leuk.
  2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    Tuurlijk is dat zo, maar ik vind het na 5 maanden niet per se hopeloos oid? Juist de ervaring dat iets lukt na veel oefening is ook heel goed (niet alleen hiervoor). Mijn dochters deden zoals geschreven ook 7-8 maanden over B, ik ben blij dat we volgehouden hebben.

Maar ik ben niet degene die de zwemles van de dochter van ts betaald en haar moet brengen ed, dus in ga er niet over oordelen.

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Maar daar gaat het hier toch niet om, het kind zit er pas 5 maanden op, kan het feitelijk al (3/5 x doorheen is echt geen certificaat geval), en het belangrijkste: B diploma is een tussendiploma, C diploma zegt pas iets over voldoende zwemvaardigheid.

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij kregen helaas geen certificaten hoor! We kregen helemaal niets... naja dan niet. Maar zwemmen doet ze als de beste.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Ze is in mijn ogen net bezig voor B, nu al aan stoppen denken vind ik wel heel snel, gun een kind ook tijd om iets onder de knie te krijgen.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.456
    113
    5 maanden net bezig? Hier staat voor B 6 weken en daarbij maakt het niet uit hoe vaak ze met oefenen erdoor heen komen, ze moeten met het diploma zwemmen erdoor heen.
    En voor C is de afstand nog groter, dus hoe moet een kind dat de helft van de tijd het B gat maar haalt, dan in hemelsnaam door het C gat komen.

Deel Deze Pagina