hoi hoi even een vraagje , om een gegeven moment gaf ik tussen 8 en 9 uur 's avonds de laatste fles aan gwen 210 water, 7 schepjes Friso & 3 eetlepels rijstebloem , dat geef ik met de 3 standen speen, nu de laatste week zuigt ze de fles in minder dan 3min leeg !! op standje 1 !!!! jah dan wilt ze natuurlijk niet slapen omdat ze denkt dat dr buikje niet vol zit en blijft ze huilen .... iemand tips??? groetjes melissa
Nog wat meer rijstebloem toevoegen? Boetje doen tussendoor? Eventueel wat johbroodpitmeel. Hoe oud is je kleine?
Hoe lang heb je de speen al? Soms scheuren de spenen wat door na een tijdje, door het gebruik, of door het schoonmaken. Misschien dus een nieuwe speen halen? Die zijn vaak wat stugger weer. Wat voor fles gebruik je?
Ik gebruikte van Avent nooit die 123 spenen (van geen enkel merk trouwens), vind het ondingen...Ik gebruikte voor rijstebloem liever een nummer 4 speen en haalde dan de gaatjes door met een naald. Dus van 4 kleine gaatjes, maakte ik 2 kleine spleetjes. Mocht dan nog wat te hard gaan, dan kun je ipv 2 spleetjes te maken er 1 maken en 2 gaatjes intact te laten...Mss handiger om het laatste eerst te proberen, mocht dat goed gaan dan verpest je iig geen extra speen...