Niet doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marleen3, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoon is nu bijna 7 maanden. Maar hij slaapt nog steeds niet door. al vanaf het begin van zijn geboorte, meestal was hij vaker 2 keer snachts wakker, maar toen had hij honger. Maar nu de laatste paar weken, wordt hij bijna 10 keer wakker. Ik weet niet waarom hij wakker wordt, hij gaat dan huilen met zijn ogen dicht, als ik een speenjte geef of een klein beetje water gaat hij weer verder slapen.

Wie herkent dit? Wat kan ik doen om hem door te laten slapen? Zijn schema ziet er zo uit>

06.30 1e fles, 180 cc met 6 schepjes nutrilon voor hongerige babys en nutrix rijstebloem
    10.30 2e fles, " " enz.
    12.00, fruit
    14.30, 3e fles
    17.00/17.30, groentehapje
    18.30/19.00, 4e fles met nutrix rijstebloem

Tussendoor, krijgt hij een liga koekje om te kwabbelen en water of drinken.

Wie weet raad voor mij? :(

2. Pollewop

Pollewop Actief lid

7 dec 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Heb je al geprobeerd het bedje te verplaatsen.
    Mijn zoontje heeft dat ook gehad.. we hebben toen een man laten komen die kan aardstralen meten. je moet er wel in geloven, ik was ten einde raad en vond t meteen prima natuurlijk. baad t niet dan schaad t niet...

zn advies was het bedje te verplaatsen.. en t gaat nu stukken beter.. gelukkig maar!
    succes ermee!

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dit heb ik ook gehad en helaas heeft het geduurd tot ze een jaar was en toen was ik er helemaal klaar mee kon en iet meer tegen en was echt oververmoeid (ik was degene die er af ging omdat mijn man full time werkt en ik full time thuis ben)
    en bij ons was ze ook nogeens vrolijk om half zes wakker :S elke moregen....

ik heb toen ze een jaar was geweest laten huilen heeft twee nachten geduurd en vanaf die tijd slaapt ze wel door,
    ik heb ook geprobeerd bed te verschuiven enz heb hem al door heel de kamer heen gehad maar dat hielp niet,
    ik heb zelfs een tijdje een vuilniszak onder haar bedje gelegd (was hier op het forum toen iemand die beweerde dat je kindje dan door zou slapen had ook te maken met aarde stralingen maat ik dacht ook baad het niet schaadt het niet)

verder heb ik ook niet iets waarvan ik zeg dat kan helpen

je hebt wel homeopatiche middelds maar ik ben niet iemand die gauw drankjes enzo neemt....

succes!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Komt vanzelf. Ik geef ook nog wel eens nachtvoedingen.

5. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hey, ik word er nu al gek van...
    Damani slaapt voor mijn gevoel OOK NOG NIET DOOR... Maar als het nog 6 maanden zo door gaat, dan denk ik dat ik in mekaar zak van ellende :|
    Wat zou nu de reden zijn !
    Zou het helpen ? Laten huilen ?
    Damani word echt helemaal overstuuur !
    Zo rot... :(:( Mama heeft net ook heel lang gedaan om hem in slaap te krijgen, de kleine vent helemaal overstuur !

-x-

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Demi slaapt ook nog niet door.
    Ja laatst 4 nachten en dan houd ze er weer mee op :(
    Ik hoop echt dat het wel voor ze een jaar is gaat lukken, want ook ik ben bekaf.
    Ze komt vervolgens om half 6/6 uur ook weer, klaarwakker. Ik hoef dan nog niet te voeden, maar wakker is ze wel en gillen en doen, dus tja dan ga je er maar uit.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook een nachtbrakertje. Vaak wel om te drinken trouwens.

Rond 6 maanden is er ook weer een sprongetje, maakt het extra lastig (slapen).

Verder geloof ik zelf niet dat je 'iets' kunt doen om je kindje te laten doorslapen ... al hoop ik nog steeds op de gouden tip ;)

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

dit is dus de reden dat ik het pas heb gedaan toen ze 1 jaar was toen had ik zoiets van je moet nou maar eens eventjes doorbijten het was vreselijk echt we lagen alebei verstijfd in bed en in ons zelf denken niet er naar toe gaan....
    half uurtje was het voorbij,

ik was na dat jaar dus ookhelemaal gebroken want ik moest er sommige nachten wel 15 keer uit....

maar ik vond het voor haar 1 ste verjaardag "zielig"want ze was nog zo jong...
    maar ja als je hetn iet meer volhoudt dan moet je wat,

9. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja ik probeer 't ook wel...
    Maar niet 's nachts...dat vind ik verschrikkelijk !

xxx

10. Mijn dochtertje heeft nog nooit door geslapen.Elke nacht is ze minimaal 5x wakkeren maximaal zal ik maar niet zeggen want dat is heeel veel...als ik haar tutje geef dan slaapt ze vaak weer door.
    Ik zit op dit moment ook aan mijn tax en ben echt dood moe.
    Heb haar laten huilen maar helpt niks.

11. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Mijn dochter heeft ook een hele tijd niet doorgeslapen. Ze was iedere nacht minstens twee keer wakker. Rond haar sprongetjes wel vaker. Ze wordt nu meestal 's nachts één keer wakker. Dan geef ik haar haar speentje, en dan tukt ze direct weer verder.
    Ik denk niet dat het iets met je voedingsschema te maken heeft. Ik heb helaas geen tips voor je.

12. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Mijn zoon slaapt ook pas sinds twee weken door. Daarvoor 1 a 2 keer in de nacht wakker. Mijn eigen slaapritme was zodanig verstoord geraakt, dat ik heel slecht kon in en dooslapen. Ik raakte echt oververmoeid.
    Ik had van alles geprobeerd behalve laten huilen. Ik wist zeker dat het geen honger meer was. Uiteindelijk toch twee nachten laten huilen. Was veel minder dramatisch dan ik dacht dat het zou zijn. Wat klagend huilen, maar niet dat mijn hart brak...
    En hij slaapt nu elke nacht door tot half 6. Ik heb het idee dat het een soort patroon was geworden, dat hij wakker werd en dat ik naar hem toe ging voor een aai over zijn bol. Ik weet niet precies hoe het werkt dat ze doorslapen als je ze laat huilen. Maar aangezien ik zo oververmoeid was geworden, heb ik het toch maar gedaan. En ben blij met het resultaat.

13. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi sliep ook pas met 6 maanden door (na haar sprongetje) EN nadat we het bed verplaatst hadden.

Al moet ik zeggen slaapt ze nu ook "maar" tot 05.00/06.00uur, maar ben er al heel blij mee hoor!

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat gebeurt er als je baby in z'n slaap gaat huilen en je gaat er niet naar toe? Hier de ervaring dat Jarissa dan vaak toch zelf weer doorslaapt. Ik ga er dus pas naar toe als het huilen echt flink huilen is.

15. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Ik ga dan proberen zijn bed ergens anders te leggen. Ook geef ik aan hem voeding dan wordt hij weer wakker snachts. Ik word er best moe van en moet ook nog gelijk s'ochtends beginnen met werken. Ik hoop dat het een keer overgaat. Ik wil hem anders laten huilen, is dat wel een goeie oplossing? Of hij vraagt om zijn speentje, want als ik zijn speentje geef gaat hij weer verder slapen.

Pff, ik voel me gewoon kapot, ik hoop dat mijn droom een keer uitkomt. :(

grt marleen

Ps: ik hoop nog meer op betere tips te komen

16. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Zijn er verder geen andere tips :(,

Ik heb geprobeerd de bed ergens anders te leggen.
    Maar dat is ook niet gelukt :(

Deel Deze Pagina