Hallo! Ik probeer al 2 jaar zwanger te worden en wachten is soms zo moeilijk. Nu heb ik wel een gevoel dat het raak zou kunnen zijn maar heb wat symptomen die ik nog niet eerder onder de signalen heb gelezen. Als ik mijn menstruatie krijg, begint het meestal met wat lichte krampjes dat zich langzaam met de dagen opbouwt tot hevige krampen. nu heb ik 2 dagen geleden een minuut of 6 hevige menstruatie krampen gehad en daarna was het rustig verder geen kramp of pijn. dit zou volgens berekening wel op de innestelingsdag vallen. normaal gesproken heb ik altijd voor mijn menstruatie dat mijn borsten gespannen staan en dat heb ik nu niet maar ze zijn wel voller. verder heb ik een paar rode plekjes en op mijn op mijn tepelhof en wat extra bultjes op mijn linkerborst. Ik hoop dat jullie hieruit iets herkennen, want ik hoop dat het deze keer is raak zou mogen zijn! amore
ik hoop echt voor je dat het ''raak'' is maar het is zo lastig om alleen op symptomen af te gaan; ik lees daar zo veel verschillende verhalen over........Wanneer moet je ongesteld worden? Heb je al een zw-test gedaan? Mijn advies: probeer te wachten tot je NOD en doe dan een test... succes!
Dank je voor jullie reacties! Mijn cyclus is niet te peilen de ene keer word ik het op dag 29,31,35+ ik zit nu op dag 29. alleen wat ik nu merk als verschil is dat ik nu niet veel last heb. ik voor mijn nod heb ik altijd veel pijn aan mijn borsten. en dat heb ik nu niet. ze voelen wel enorm zwaar. + krampen heb ik ook bijna niet, wit verlies is minder als normaal, geen (zoete) eetkick. op een gegeven moment weet je niet meer wat je het moet zoeken.
Hoi Amore12, Ik kan me je situatie wel voorstellen. Het is echt heel vervelend om iedere maand weer met die spanning te zitten! En dan duurt 2 weken wachten lang... Ik kan je mijn verhaal vertellen, maar het kan altijd beide kanten op, dat is het nadeel dan weer! Toen ik zwanger bleek te zijn had ik ook wat krampjes rond de dag dat de innesteling ongeveer zou zijn. Net voordat met NOD was had ik bruinverlies en ook lichte krampen. Normaal gesproken begint het ook zo als ik ongesteld moet worden, dus ik was alweer helemaal teleurgesteld! Ik dacht écht dat ik ongesteld ging worden... Na een paar dagen bleek het niet door te zetten en bleek ik dus zwanger. Er waren helemaal geen aders zichtbaar op mijn borsten (wat je vaak hoort), maar ze voelden wel veel zwaarder aan. Zoals ik al eerder zei, het kan 2 kanten op en hopelijk valt het dit keer goed uit voor je! Hopelijk is het bij jou ook raak!!!! Succes met het wachten! Groetjes Masu
Nieuwe klachten erbij, - Steken beide liezen. - Af en toe een klein beetje een zeurdig gevoel in mijn baarmoeder maar geen pijnscheuten. - zwaar gevoel in mijn onderbuik.
thnx ik hoop het...!!! soms zit je juist op symptomen te wachten.. maar merk vrij weinig, zelfs niet van me menstruatieklachten, dus vandaar dat ik het erg raar vind
Spannend Amore! Het feit dat je klachten wat anders zijn dan voor ongi, geeft hoop! Ik was licht misselijk op 10dpo en teste toen licht positief. Normaal voelde ik op 10dpo ook al bepaalde menstruatiepijn, die voelde ik nu niet. En nu ben ik 5 weekjes zwanger, na bijna een jaar proberen! Ik wens je veel succes en heb mijn symptomen opgeschreven om aan te geven dat ik ook wat kleine andere dingen voelde. Hoop zo voor je dat het lange wachten beloond wordt met een mooie positieve test! Als je het aandurft, dan zou ik er één doen. Succes!
als je een goede test probeert kan dat al vanaf 10 dpo positief geven ik moet nog 3 daagjes wachten maar ik denk dat ik straks een testje ga halen en morgen al een keer probeer ik heb steeds krampen en kan nergens anders meer aan denken