Niet drinken uit een antilekbeker.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suusie0507, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusie0507

31 okt 2006
    69
    0
    0
    Hoi Hoi,

Mijn zoontje van bijna 10 maanden drinkt gewoon niet uit een antilekbeker.
    Ik heb er al verschillende geprobeerd, maar hij gaat alleen maar op die tuut lopen kauwen en drinkt nauwelijks.
    Normaal kreeg hij diksap uit een flesje van Avent, en dan drinkt hij zich echt helemaal suf. Maar met die antilekbeker dus niet.
    Heeft iemand tips?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb het antilek rubbertje eruit gehaald.
    Natuurlijk is het dan wel eerder een geknoei, dus ik zet hem altijd even in de kinderstoel met zijn beker en dan gaat het goed.
    Zo leert hij trouwens ook slokjes nemen, dus het is meteen een soort van voorbereiding op het drinken uit een 'echte' beker.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn zoontje wil ook niet uit een antilekbeker drinken. We oefenen dan gewoon met een normaal glas. Ik houd het vast en hij drinkt. Gaat prima zo! Vaste drinkmomenten op de dag, even in de stoel en klaar!

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Je hebt volgens mij van Nuby ook drinkbekers met een zachte tuit... Misschien dat hij zo kan wennen?

5. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik heb vanmorgen net zon ding in huis gehaald, en amy kan er ook helemaal niets mee. nu heb ik zelf ff geprobeerd, maar je meot echt flink hard zuigen eer je er wat uit hebt! dus ik denk dat ik het antilek ding er ook maar uit haal.

6. liea

liea Lid

28 jan 2008
    36
    0
    0
    mijn zoontje wil pas sinds 1 maandje uit een antilekbeker drinken.

Ik ben steeds begonnen met antilekbeker met zachte tuit. Daar beet hij ook altijd op.
    en nu drinkt hij uit antilekbeker met harde tuit.
    en af en toe uit een gewone beker.

ik denk dat je gewoon moet blijven aanbieden.
    er komt vanzelf een dag dat hij er wel uit zal drinken.

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb ook zo.n nuby fles gekocht omdat er handvaten aan zaten dan kan hij hem een beetje zelf vasthouden maar na 3 kwartier was hij nog niet leeg en word hij het zat en hoeft hij de rest niet meer en die flesen van avent die ik altijd gebruik heeft hij met 10 min of kwartiertje leeg.
    ik vind die van nuby ook niet echt werken.
    ik heb het zelf ook geprobeert maar je moet met je tong die speen tegen je gehemelte drukken zodat hij iets indrukt en dan komt het er wel makkelijk uit maar denk dat die kleintjes dat niet doen.

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    gewoon ff maandje wachten en dan weer proberen...no problemo toch komt vanzelf wel...cb wil alleen dat je t zsm doet geloof ik

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Daan wilde ook niets weten van een antilekbeker. Geef hem groot gelijk, je moet veel moeite doen om er wat uit te krijgen. Afgelopen week begonnen zijn melk en sap in een gewone tuitbeker te doen, en daar wil hij wel uit drinken. Het drinken gaat ook redelijk netjes, alleen als hij de beker express of per ongeluk omgooit wordt het wel een zooitje.

Groetjes, Wendy

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    mijn dochter wou dat ook niet, toen zon antilekbeker gekocht waar ipv een tuit een rietje zeg maar uitsteekt en dat ging wel erg goed en dat schijnt ook beter te zijn voor de tanden dus 2 vliegen in 1 klap

11. emmie

emmie Niet meer actief

hier wel 1 van nuby, en bevald hier wel goed! wij zijn er sinds ong 2 weekjes mee begonnen, eerder ook gewoon een avent flesje.
    nu ook 1 met handvaatjes, maar meneertje houd nog niks zelf vast hoor, laat zich lekker bedienen! haha maar het drinken gaat verder prima!
    wel even wennen natuurlijk.

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hier wil ze er ook nix van weten, nog steeds niet helaas,

nu heb ik de fles weg gestopt en de antilek gewoon neergezet en ze moet maar drinken
    het wil wel geloof ik want ze srinkt er wel uit

alleen ze krijgt savonds nog haar pyjamapapje en die in een fles omdat ze zich in slaap drinkt

13. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    Ik gebruik voor Amy een sip en flip beker(met zo'n rietje) Van Nûby. Antilekbeker ging ook mindergoed. Ook oefenbeker van difrax gaat goed.

14. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Antilek beker werkt hier ook (nog) niet. Heel soms drink ze eruit. Heb inmiddels ook een heel assortiment bekers. Dus voorlopig gewone fles met speen en tussendoor een oefenbeker. Mmmmm... misschien die beker met een rietje eens proberen.

15. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura wilde het ook niet! Toen zag ze een vrientje van haar eruit drinken en heeft ze hem maar afgepakt. Sindsdien wil ze alleen de antilek beker nog maar!

Deel Deze Pagina