Welke luiers? Graag advies!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cimbomlu, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik ben me een beetje aan het orienteren op de luiers. Pampers is de bekendste, maar ook wel vrij duur (we blijven Hollanders, he... 8) )
    Hoe zijn jullie ervaringen met andere merken? Zijn er merken die jullie geprobeerd hebben, maar waar jullie bijv vanwege doorlekken/uitslag ed mee gestopt zijn?

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb pampers dat bevalt me prima ik heb trouwens nog niets anders geprobeerd. ik had zoveel op voorraad misschien als het op is dat ik wat anders probeer. die van de lidll en kruidvat schijnen ook erg goed te zijn.

3. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Lidl bevallen ook heel goed hierzo.
    Maar voor pasgeborene hebben ze niet echt luiers nog.
    Ze beginnen bij nr3 gloof ik?

Kruidvat ook heel goed. Kruidvat heeft naast eigen merk ook europrofit luiers. Deze zijn ook goed, wel weer voordeliger.

AH bevallen ook goed. En die van Dirk/Bas/Dirgros/Jan :) Zijn ook goed. En betaalbaar.

Pampers heb ik zelf geen goede ervaring mee, en bovendien vindt ik ze klein uitvallen.

Oh Etos is ook wel goed :) Ja ik heb vanalles geprobeerd. Maar blijft nu bij de Lidl hangen. Prijstechnies vooral.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier alleen kruidvat geprobeerd, ze zijn goed, maar ik vind pampers nog altijd het beste!

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    maar pampers zijn toch eigenljk niet zo duur?..
    misschien als je kleine net geboren is verschoon je iets vaker op een dag...
    maar er zitten in( nr2 en3) circa 50 pampers in zon pak voor 10 euro.. das relatief toch niet echt duur
    ook omdat ze wel echt beter zijn als andere merken( ookals zjn die ook wel goed)

maar goed ik heb us ook wel eens kruidvat geprobeerd, maar die hield haar 's nachts niet droog...dus dan was t overdag kruidvat en 's avonds pampers.. op een gegeven moment had ik daar geen zin meer in :)

maja misschien andere mama's met ervaringen :)
    succes

6. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb hier in het begin pampers gebruikt. Nu gebruik ik meestal de luiers van lidl, die bevallen mij tot nu toe prima.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik gebruik pampers. Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding (via www.watkostenluiers.nl weet ik waar). Dan betaal ik 25 euro voor 3 pakken. Straks dus boodschappen doen bij de Jumbo!

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hey handige site zeg! Bedankt! Wij gebruiken nu pampers en hebben ook pas kruidvat luiers gehad deze zijn ook prima en gaan we zo weer halen bij de kruidvat!

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik gebruik papmpers de prijs valt opzich wel mee hoor.

Maar over die van kruidvat heb ik ook goede verhalen gehoord!

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben nu luiers van de Lidl. Die beginnen bij nummer 3. Ook vind ik Kruitvat en C1000 goed.

11. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    wij gebruiken vanaf geboorte eigenlijk alleen lidl heb een keer eigen merk gehad van de c1000 van die plastic buitenlaag kreeg hij luieruitslag en lekte continu door (dit waren niet de bumblies die ze daar ook verkopen )
    dus wij zijn heel gauw weer over gestapt op die van de lidl

mijn oudste kon niet tegen de goedkopere luiers dus van die hebben we wel altijd pampers gebruitk en die zijn wat mij betreft net zo goed als die van de lidl

12. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Wij gebruiken de luiers van C1000. Helemaal geen problemen mee. Een super luier dus!

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    De gewone pamper heb ik in het begin gehad ik vond het 1 grote ramp als daan dan wat geplast had was hij pas stil als hij een droge had. Ik heb toen kruitvat geprobeert vond ik ook niks. Daarna etos en ik vond die helemaal top en geweldig. Nu heb ik een pak huggies gekocht en daar ben ik ook niet over te spreken en vind het echt stinken naar urine als je die luier uit doet.
    Pamper esey dray vind ik helemaal oppie toppie maar veel te duur om die altijd te kopen.

Dus overdag heeft daan etos luiers aan
    en 's nachts esey dry en word dan niet wakker 's nachts voor een schone luier.

14. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Tsja... het is toch een beetje uitproberen. Er zit toch altijd net een iets andere vorm in de luier.
    Hier bevallen die van de AH en pampers het beste.
    Heb die van de Etos gekocht om dadelijk uit te proberen. Bumblies, kruidvat en Edah vind ik niks.

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik was begonnen met pampers, maar de newborn valt vrij breed uit, toen ben ik overgestapt op kruidvat en dat bevalt supergoed. Heb pas nog eens pampers geprobeerd rupsflex. Sam is nog nooit zo nat geweest. Dus nu weer veilig de kruidvat luiers.

16. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Pampers is hier niks...ik vind ze enorm stinken als er plas in zit en Damiën kreeg er enorme luieruitslag van. Momenteel zijn de luiers van de Aldi, Lidl en de kruidvat diegen die bij mij met stip boven aan staan. Die van de AH en c1000 lekte door bij Damiën.

17. sim

sim Niet meer actief

ja dat is mij ook opgevallen, plas ruikt heel sterk in pampers, maar ik vind ze wel lekker dun, en voor de nacht is het de enige die op dit moment niet doorlekt. verder vind ik eigenmerk van kruitvat erg goed.

18. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik heb de pampers alleen nog maar gebruikt en qua prijs vallen ze wel mee als je maar op de aanbieding let.. Ze zijn bijna elke 4 weken wel ergens in de reclame en ik moet zeggen dat ik ze top vind. Mijn mannetje heeft nergens last van als hij geplast heeft en hij is ook niet nat. Want plassen doet hij behoorlijk.

19. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    de luiers van de super de boer merk vind ik erg slecht. als maureen een beste plas heeft gedaan is haar rompertje en broekje gelijk vochtig. ik gebruik zelf nu die van de poiez (of zoiets ) bumblies die zijn ook verkrijg baar bij de jumbo. en die bevallen prima.

liefs rianne

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zweer bij pampers. Ik was altijd van mening dat huismerk ook goed genoeg was, maar na verschillende merken uitproberen kom ik steeds weer bij de pampers.

Ze zijn zo lekker dun zodat hij niet zo'n megabult tussen de beentjes heeft. Ik heb voor 's nachts de babydry met rupsflex (zonder rupsflex bevielen me minder goed) en voor overdag de active fit. Beiden maat 3.

Deel Deze Pagina