ik gebruikte een de omneo voor Lucas met de S-fles van difrax dat ging goed maar omdat de voeding me niet zo bevalt(vooral de dunne groene ontlasting) ben ik overgegaan naar de friso comfort dat bevalt me een stuk beter. maar hij krijgt bijna niets uit de speen het gaat heel erg langzaam heb het gaatje nu wat groter gemaakt als tijdelijke oplossing. welke fles/speen gebruiken jullie bij de comfort? groetjes liesje
Bij alleen comfort gebruikten wij de difrax s fles met s speen, dat ging hier goed. Nu gebruiken wij nog extra nutriton en daarom een m speen. Misschien dat je een m speen kunt proberen of anders de 3 standenspeen?
Ik heb een speciale dr Brown fles ideaal! Voor Friso normaal had ik een nr 1 speen en nu met de comfort gebruik ik de nr 2 speen.
Ik heb van difrax de 3 standenspeen (vanaf 0 mnd) gebruikt op stand 1 op een smalle fles, maar omdat we liever de brede flessen van avent gebruiken (stuk makkelijker met de voeding erin strooien en roeren enzo, zit ik toch weer terug op de Avent spenen. Speen 3 gaat eigenlijk te snel (amper 10 minuten), speen 2 moet ze behoorlijk moeite voor doen. Al heeft ze al een paar keer de fles in 20 minuten leeggedronken, maar er ook al eens 40 minuten over gedaan... Als ze na 20 minuten echt nog niet een end op weg is draaien we er dan de nr 3 op.
ik heb ook de s-fles van difrax en ook nog een andere fles van difrax en uit bijde spenen wordt prima gedronken. ze moet 20 minuutjes doen over een fles zij het cb maar zelfs dit haalt ze niet met deze kleine speen ik heb een tijdje bv gegeven en toen moest ze dus ook harder zuigen voor drinken dus misschien daarom hier geen problemen. ik heb ook een aventfles met een 3 standenspeen en daar loopt de melk er zo uit op standje 1 dus die fles bewaar ik maar. op alle andere flesjes zit ook een s speen. ze zuigt alle speentjes wel vacium en dat gaat niet bij die van de s fles dus geen ruzzie met haar om telkens die fles er uit te trekken voor lucht erbij te laten.
ik heb de m speen geprobeerd maar dat gaat veelste snel binnen 10 min. de fles leeg en daarna dus buikpijn door het te snel drinken. ga straks een dr. brown fles halen om dat te proberen.
Ik heb eerst ook lang moeten zoeken, en ben uitgekomen op de smalle fles van de hema en daar ook de spenen van.
de s speen van difrax bevalt me prima...Marit krijgt de extra van friso maar heeft er geen problemen mee...de M speen gaat gewoon te snel...Waar ik wel ben achter ben gekomen is dat de ene small speen (gewoon difrax) wel eens verschillen kwa grote gaatje met een andere small speen ook van difrax...wellicht gewoon nog een setje smaal spenen kopen?